Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen favoritter? Skifter du fargepalett etter årstid? Jeg ser det gjerne kommer mer pastellfarger og slikt til våren,men jeg holder meg stort sett til mine favoritter: knall eller mørk rød, eventuelt svart. Favoritt neglelakkfjerner? Jeg fant en god en på Body Shop med noe mandelolje, tror jeg det var. Kjekt å høre hva andre bruker :)

Anonymkode: a4659...316

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker kiko sine lakker! Billige og holder lenge. I tillegg bruker jeg noen fra Korea. Jeg bruker svart, rød og lyd rosa hele året, mens jeg varierer litt på de andre fargene etter årstid og mote. På jobb må jeg ha nøytrale farger, så jeg eksperimenterer mer i ferier.

Skrevet

Har sverget til HM sine i mange år, de er ikke noe dårligere enn de dyre. Etter at fornyet kosmetikken har de et mye større spekter enn de hadde og også utrolig mange flere enn de fleste merker. Du får hele spekteret av farger og hver farge har mange nyanser,

Anbefaler deg på det sterkeste å stikke innom HM!

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Miranda16 skrev:

Har sverget til HM sine i mange år, de er ikke noe dårligere enn de dyre. Etter at fornyet kosmetikken har de et mye større spekter enn de hadde og også utrolig mange flere enn de fleste merker. Du får hele spekteret av farger og hver farge har mange nyanser,

Anbefaler deg på det sterkeste å stikke innom HM!

Ja, HM har mye bra! Jeg bruker trofast svart neglelakk derfra.Rimelig og greit :) Neglelakk er gøy! Av og til går det lange perioder hvor jeg ikke bruker det, men det er jo så fint med litt farge på neglene!

Anonymkode: a4659...316

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...