Gå til innhold

Sur på søstera, nekter å komme i morens bursdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier dere til en som nekter å gå i sin mors 70 årsdag fordi hun er sur på søstera for noe hun sa for 5 år siden?  Personen nekter å dukke opp på sin mors 70 årsdag hvis søsteren kommer. Personen må ha unnskyld fra sin søster for å ha sagt mye dumt i en krangel. Det triste med det hele er at søsteren sier at hun kan si unnskyld for fredens skyld hvis personen bare sier hva den vil ha unnskyld for. Resten av familien må ha to separate feiringer og sammenkomster fordi PERSONEN ikke takler sin søster. Søsteren har gitt uttrykk for at kvelden kan deles i to så de to kan komme på hver sin del.  Personen nekter. 70 åringen foreslår å avlyse hele feiringen. De to i denne konflikten er godt over 35 

Anonymkode: 59f35...748

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må enten vært en sinnsyk krangel eller så er vedkommende utrolig sta. Jeg liker ikke svigerinnen min jeg heller, og kan med glede unngå å møte henne på bursdagen hennes, min brors eller noen andre sammenkomster. Men når man er voksen så får man gjøre det beste ut av det. Man MÅ ikke like hverandre, men man må da kunne være i samme rom og i det minste utveksle et hei.

Anonymkode: a69bb...e3e

AnonymBruker
Skrevet

Dere er bare å feire utenom denne søsteren som nekter å komme da vel? Ikke la henne få mer oppmerksomhet nå. Kos dere, dere som er der :) For all del, ingen vits å feire 2 ganger. Feiring blir det uansett om en gjest nekter å komme, her lost! 

Anonymkode: 7a790...77c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må enten vært en sinnsyk krangel eller så er vedkommende utrolig sta. Jeg liker ikke svigerinnen min jeg heller, og kan med glede unngå å møte henne på bursdagen hennes, min brors eller noen andre sammenkomster. Men når man er voksen så får man gjøre det beste ut av det. Man MÅ ikke like hverandre, men man må da kunne være i samme rom og i det minste utveksle et hei.

Anonymkode: a69bb...e3e

Veldig liten typisk søsken krangel . Ingen har mot til å fortelle denne personen at de er egoistiske og barnslige 

Anonymkode: 59f35...748

Skrevet

Lett å gi råd utenfra, men tror jeg ville sagt at det var synd at hun ikke kunne komme og hatt 70-årsdag som planlagt. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke del opp feiringen pga denne søsteren. Vil søsteren være snurten og la være å komme i bursdagen, la henne det. Det er hun som stiller seg utenfor, ikke dere.

Feire dagen og så får denne søsteren sitte der med staheten sin

AnonymBruker
Skrevet

Hadde holdt selskapet, og så fikk den mest barnslige droppe det om det er så vanskelig å oppføre seg voksent noen timer. 

Anonymkode: 09ad5...7c7

• Liker 1
Gjest Marillia
Skrevet

Om noen har problem med å være i samme selskap som andre, får de droppe det... Her synes jeg ikke man skal ha to selskap, om ikke søsteren vil komme er det hennes problem.

Skrevet

Det sier litt om hele familien at dere lar denne ene personen styre slik. Selvfølgelig skal dere ikke ha to feiringer eller droppe feiringen. Overse henne, inviter til feiring og om hun ikke kommer, hennes valg. Ikke gjør det større enn det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...