Vilje Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 selv synes jeg jennifer aniston alltid er kul på håret men andre kjendiser da, som ikke har den digre løvemanken men likevel en fin frisyre? trenger litt inspirasjon før frisørtur er forresten mørk og rimelig halvlang og "fin" i håret..ingen pantene pro v manke her nei :oops:
Gjest Ethereal Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg liker Amelie i Amelie fra Montmartre. Og selvsagt Uma Thurmans rollefigur i Pulp Fiction. Har forresten selv frisørbesøk i morgen, og har flere ideer, men er så lett å overtale.
Arwen Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 I det siste nummeret av Det nye har Julia Roberts en frisyre jeg kunne tenkt meg, tror bare ikke jeg har tykt nok hår.
Elbereth Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Meg Ryan... Håret altså... :oops: Helt enig! Hun er alltid så søt og rufse-pen på håret.
myagi Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg husker jeg skulle ha meg ryan-sveis en gang. Blekingen tok livet av krøllene mine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå