AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Jeg har chattet litt med ei på Tinder, men jeg er nødt til å jobbe (har ekstra skifter og må studere jus ved siden av) en del i noen uker. Hadde du giddet å vente om jeg foreslår at vi kunne møtes etter disse ukene (ettersom jeg ikke har tid til noe annet da)? Anonymkode: 335d9...f94
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Ja, så lenge du er tydelig på at det er derfor så går nok det helt fint. Anonymkode: 4555e...645 11
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Det kommer jo an på hvor mye hun liker deg. Dersom det er snakk om 3 uker eller mer så blir jo det litt lenge. De fleste klarer å sette av et par timer en ettermiddag altså. Regner ikke med at du jobber og studerer døgnet rundt du heller. Anonymkode: 4b659...019 3
Summers Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Aner ikke, men hvorfor treffer du jenter på tinder når du går på et studie med høy jenteandel? Ikke ment anklagende, bare nysgjerrig. 1
NydeligMann Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Hvis dama hadde vært lekker, så kunne jeg nok ha ventet. Kan jo bare finne noen andre å knulle på i ventetiden.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Jeg hadde tatt det som en avvisning. Du er jo tross alt på Tinder - hva er poenget hvis du ikke har tid til dating overhodet? Anonymkode: c7eef...865 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #7 Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde tatt det som en avvisning. Du er jo tross alt på Tinder - hva er poenget hvis du ikke har tid til dating overhodet? Anonymkode: c7eef...865 Jeg har jo tid, men bare ikke nå. Etter 22. mai er jeg ferdig med jobben, og det blir mye roligere med studiene. ts Anonymkode: 335d9...f94
Summers Skrevet 20. april 2016 #8 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo tid, men bare ikke nå. Etter 22. mai er jeg ferdig med jobben, og det blir mye roligere med studiene. ts Anonymkode: 335d9...f94 Blir roligere i eksamenstiden?
Thorn Skrevet 20. april 2016 #9 Skrevet 20. april 2016 Hadde du ikke klart å rote frem et par timer å bruke på meg på en hel måned hadde jeg takket pent for meg... Hadde tatt det som et tegn på at du var lite interessert, i tillegg til at det ville tegnet et negativt bilde av en potensiell fremtid. Ønsker meg en mann har tid til meg, og ikke bruker for mye tid på jobb. Om hun du chatter med tenker likt, er jo en helt annen sak. Det får du kun vite om du snakker med henne om det. 8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #10 Skrevet 20. april 2016 Møtte nylig en mann via Tinder. Vi har hatt noen supre dater men han som deg har ikke tid nå (ser han jobber mye) Og jeg føler meg skikkelig dritt. Jeg er sikker på at om han hadde interesse så hadde han klart noen minutter nå og da. I hvert fall holdt meg varm. Så han har jeg gitt opp nå. Anonymkode: 79d4b...8d7 5
Cambria Skrevet 20. april 2016 #11 Skrevet 20. april 2016 22.mai? Der er jo en hel måned. Jeg hadde kanskje blitt med på en date etter det om jeg ikke hadde begynt å date noen andre i mellomtiden, men det hadde ikke starta like positivt. Jeg ønsker meg en kjæreste som har tid til meg, og det virker jo som du ikke har tid til et forhold. Men som andre har sagt er der umulig å vite om jenta du liker tenker likt. Og det verste som skjer er at hun ikke ønsker en date.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #12 Skrevet 20. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo tid, men bare ikke nå. Etter 22. mai er jeg ferdig med jobben, og det blir mye roligere med studiene. ts Anonymkode: 335d9...f94 Så det er ikke noe særlig poeng i å være på Tinder før det? Med mindre poenget er å "samle opp" potensielle kandidater som kan sitte og vente en måned. Som heller ikke fremstår veldig sympatisk. Anonymkode: c7eef...865 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #13 Skrevet 20. april 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo tid, men bare ikke nå. Etter 22. mai er jeg ferdig med jobben, og det blir mye roligere med studiene. ts Anonymkode: 335d9...f94 Altså, du har jo tid til å sitte på Kvinneguiden, så du er tydeligvis ikke så opptatt. Er du interessert klarer du å sett av et par timer. Studerer og jobber jeg også, men det er da ikke noe jeg holder på med fra 6 om morgenen til 11 om kvelden hver dag. Dersom du faktisk ikke gjør noe annet enn å jobbe og studere fra 6 om morgenen til 11 om kvelden bør du uansett roe ned reka litt for din egen helse. Så en date er nok bare sunt for deg. Anonymkode: 4b659...019 6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #14 Skrevet 20. april 2016 Ja, gjett om. Har vi god tone så spiller det ingen rolle om vi treffes nå eller om noen uker. Men prøv å hold kontakten oppe på en annen måte enn Tinder, et mer personlig plan (Facebook, sms). Anonymkode: 145c9...e70 1
Rammfrø Skrevet 20. april 2016 #15 Skrevet 20. april 2016 Jeg hadde ventet men blitt forundret for en person kan umulig være opptatt 24/7. Hva med når du skal spise middag etter skole/jobb? Kan ikke du sette av noen få timer da til mat og henne? Hvis hun bor langt unna kan jeg forstå det blir vanskelig å få tid til hverandre med tanke på reisetid.
Teethgrinding Skrevet 20. april 2016 #16 Skrevet 20. april 2016 Helt enig med det som tidligere er skrevet. Alle klarer å hoste opp et par timer til en date, ellers har man ikke tid til å være på Tinder i utgangspunktet. 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #17 Skrevet 21. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, så lenge du er tydelig på at det er derfor så går nok det helt fint. Anonymkode: 4555e...645 Ja om jeg hadde vært nysgjerrig nok på deg og du var flink til å pleie kontakten i mellomtiden, helst tatt en telefonsamtale et par ganger i uken fremfor tinder chatting som eer ganske upersonlig Anonymkode: dc10c...66d 1
Rosaprosa20 Skrevet 22. april 2016 #18 Skrevet 22. april 2016 Jeg hadde ikke gjort det uten å få en slags forpliktelse, men kanskje hvis vi hadde blitt enige om at ikke du heller skulle date noen. For hvis du har tid til å date/ligge med andre, så har du faktisk tid til å date henne også. Kan du ikke bare forklare hvordan ting er og spørre henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå