FebruarMamma Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Skal dere ha veske/hadde dere veske i eget bryllup? Evt hva hadde dere oppi der? Jeg tenkte først at "jeg MÅ jo ha mobilen, så jeg kan ta et par bilder" - men så har jeg vel egentlig aldri sett en brud stå å fotografere? Er det veldig upassende kanskje? Hva ellers skal man ha oppi der? Lipgloss e.l. kan jo forloveren ha?
Lykkehjerte Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 9 timer siden, FebruarMamma skrev: Skal dere ha veske/hadde dere veske i eget bryllup? Evt hva hadde dere oppi der? Jeg tenkte først at "jeg MÅ jo ha mobilen, så jeg kan ta et par bilder" - men så har jeg vel egentlig aldri sett en brud stå å fotografere? Er det veldig upassende kanskje? Hva ellers skal man ha oppi der? Lipgloss e.l. kan jo forloveren ha? Finnes fine brudevesker i ulike størrelser, veldig praktisk å samle små og nødvendige ting som du kan trenge i løpet av dagen og kvelden! Tenker det er festlig om du selv tar noen bilder, og kanskje en selfie i løpet av kvelden på festen, eller på rommet? Er ikke så vanlig kanskje at bruden selv går rundt og knipser bilder, men syns så absolutt ikke at det er upassende om du vil forevige noe selv også! Vil tro at det blir morsomme minner å ha til senere, i tillegg til fotografbilder og andre bilder fra bryllupet! Kos deg og feel free i ditt eget bryllup! 1
Bokdamen Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Jeg hadde ingen veske, men brukte forloveren min sin. Hun hadde lebestift, snus og mobil (ikke at jeg brukte den, men var kjekt å ha tilgjengelig). Og jeg har "vært vesken" da jeg var forlover.
Frostrose Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Jeg hadde ikke veske, og det er jeg glad for Min forlover og min far byttet på å ha mobilen min. Forloveren min hadde med seg en stooor veske til både meg og seg selv. I den var det sminke, strømpebukser, gnagsårplaster, hårbørste, sikkerhetsnåler, toalettsaker (ble ikke brukt, men greit å ha en deo og en barberhøvel på lur likevel), noen småting vi brukte hos fotograf m.m.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Jeg fikk sydd en nydelig og personlig veske da jeg var brud. Den var litt større en vanlige brudevesker, da jeg måtte ha plass til medisiner og måleutstyr for blodsukker. Anonymkode: b2581...ec2 1
FebruarMamma Skrevet 22. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2016 Blir kanskje en liten veske likevel da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå