Lizz Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Har hun Daniella i Ungkarskvinnen vært med i Temptation island?? Synst det var noe kjent med henne...
Samantha Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Jepp, det har ho. Ho var fristerinne og fiksa det visst sånn at de vart slutt mellom et norsk par...
Angelica Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 Hun var ihvertfall rask med å ta for seg! Mens de andre ikke har kyssa enda, tro hun til på første date. Synes Jannicke virker noe treg, er hun egentlig interessert i noen av gutta der? Virker som det er mer et vennskapelig plan med alle tre.
Gjest Lilleulv Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 jepp enig. utrolig morsomt hvor action det ble med en gang daniella kom inn :D janniche er jo dyden selv da. men daniella litt laus... en mellomting hadde vært fint!
Angelica Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 Liker egentlig hun danske best, virker som ei søt og sjarmerende jente.
Jens Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 Hun danske er noe av det vakreste jeg noen gang har sett!!!!! Daniella syns jeg driter seg ut for hele norden med sin løsaktige oppførsel....
*Lene* Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 Jannike gjorde det jo klart i går, under daten med Marius, at settingen i programmet gjorde at hun ikke klarte bli forelsket, eller være fysisk! Ble unaturlig for henne! Tror neppe vi kan forvente sprell fra den norsk ungarsjenta! Daniella er morsom, utadvent og litt mer tv-vant! Hun tok hat-trick...
Gjest Madam Felle Skrevet 26. oktober 2004 #8 Skrevet 26. oktober 2004 Jepp' date=' det har ho. Ho var fristerinne og fiksa det visst sånn at de vart slutt mellom et norsk par...[/quote'] Det ble ikke slutt mellom de, før en god stund etter programmet.
*Lene* Skrevet 26. oktober 2004 #9 Skrevet 26. oktober 2004 Mente jeg leste det i se og hør i år jeg!!!! Og det er vel 3 år siden Temptation Island!
lizzy x Skrevet 26. oktober 2004 #10 Skrevet 26. oktober 2004 ja,hun svenske tok jo helt av :o i forhold til de andre jentene ble jo hun ganske så "løs sluppen"
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #11 Skrevet 26. oktober 2004 De giftet seg jo i Las Vegas - så ble det slutt etter en stund (tror det rett etter at T.I. var vist på TV her i Norge).
Samantha Skrevet 26. oktober 2004 #12 Skrevet 26. oktober 2004 De giftet seg jo i Las Vegas - så ble det slutt etter en stund (tror det rett etter at T.I. var vist på TV her i Norge). Var det eg mente. At det var pga ho det vart slutt etter ei stund. (Kilde: Her og Nå)
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #13 Skrevet 27. oktober 2004 Den norske utgaven av Ungkarskvinnen er jo helt talentløs....Makan til pripne og kjedelige jenter skal du lete lenge etter. De er sikkert ok jenter, men det er jo null underholdning å se på!! Skuffende... Daniella er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hun laget litt liv iallefall.
Gjest Madam Felle Skrevet 27. oktober 2004 #14 Skrevet 27. oktober 2004 Den norske utgaven av Ungkarskvinnen er jo helt talentløs....Makan til pripne og kjedelige jenter skal du lete lenge etter. De er sikkert ok jenter, men det er jo null underholdning å se på!! Skuffende... Daniella er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hun laget litt liv iallefall. Er helt enig, for hvor mye underholdning er det egentlig å se, når de bare sitter der og småprater hele tiden. Beklager, men de har valgt ut helt feil jenter til dette, foruten Daniella, for hun lager litt mer action. En annen ting jeg har tenkt litt på angående hun norske. Sjakktrekk å si til kavaleren din, at dette er ikke den rette settingen for deg å bli forelsket i. :o Han følte seg sikkert veldig spesiell der han satt. NOT!
Gjest Chanda Skrevet 27. oktober 2004 #15 Skrevet 27. oktober 2004 Er må en måte enig med siste gjest. På meg virker det nesten som om den norske ungkarskvinnen kun er med i programmet for å vise fram seg selv. Hun virker ikke å være interessert i noen av guttene som er med, hverken av de norske, danske eller svenske.
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #16 Skrevet 27. oktober 2004 Syns egentlig Unkarkvinnen er drepende KJEDELIG i år. Det skjer jo ingen ting!! På tide at det kom inn en jente som virkelig våger å prøve. De andre jentene er jo så trege......sukk....men jeg må vel følge med til siste slutt for å se hvordan det går
Angelica Skrevet 27. oktober 2004 #17 Skrevet 27. oktober 2004 Rart med det der.. Jeg synes egentlig det er ganske kjedelig selv, men MÅ liksom se hvordan det går.
nat26 Skrevet 27. oktober 2004 #18 Skrevet 27. oktober 2004 Liker egentlig hun danske best' date=' virker som ei søt og sjarmerende jente. [/quote'] :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå