Gå til innhold

Til deg som har tatt silikon under muskel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du fortelle om formen etterpå? Jeg prøver å finne et tidspunkt jeg kan ta operasjonen men er ikke så lett med jobb, ferie osv. Ville du vært i stand til å reise på familieferie 11 dager etterpå? 

Anonymkode: e026e...8d0

AnonymBruker
Skrevet

Formen min var ganske fin etter bare noen dager, men det gjorde vondt i flere uker. Dro på jobb igjen (kioskjobb) etter ca 14 dager og det gikk greit men kunne ikke løfte osv på 6 uker. Hvordan ferie er det planlagt? Jeg ville ikke satset på ferie med mye aktivitet for å si det sånn. Selv om det kanskje ikke gjør så himla vondt så skal man jo være forsiktig i minst 6 uker.

Anonymkode: 54100...038

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har under muskelen. Var kjempe vondt de første dagene, men etter 1 1/2 uke så kjente jeg ikke ingenting. Jeg er kjempe fornøyd med resultatet, og elsker puppene mine😄 Masse lykke til.

Anonymkode: 2b665...734

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Formen min var ganske fin etter bare noen dager, men det gjorde vondt i flere uker. Dro på jobb igjen (kioskjobb) etter ca 14 dager og det gikk greit men kunne ikke løfte osv på 6 uker. Hvordan ferie er det planlagt? Jeg ville ikke satset på ferie med mye aktivitet for å si det sånn. Selv om det kanskje ikke gjør så himla vondt så skal man jo være forsiktig i minst 6 uker.

Anonymkode: 54100...038

Det er feriesenter i en uke med 2 småbarn. Vi er flere voksne med så jeg må ikke bære så mye. Men vi har jo tenkt å være aktive og sånn. Hvordan er det med bading foressten? Bikini/bh osv? Får ikke til å ta utenom i sommerferien, får vel ikke sykmelding fra jobb og jeg jobber hver eneste uke uansett (turnus). Det går vel bra med jobb etter 14 dager? Løfter ingenting og sitter mye i ro. En klarer bevege seg vanlig rundt da, eller? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Flere? Ts 

Skrevet

Dette vil jeg si er veldig individuelt. Jeg personlig kunne ikke dratt på ferie 11 dager etter operasjonen min. Ikke fordi det gjorde så himla vondt i puppene da,  men jeg sleit veldig med ryggen fordi jeg anspente meg når jeg satt/lå. Så de verste smertene hadde jeg vel over 1 ukes tid etter operasjonen, jeg ikke fikk sove noe særlig fordi det føltes som om jeg gikk med ti kniver i ryggen. Men dette er forskjellig fra person til person, så kan jo hende du har det lettere etter operasjonen. :) 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Lulu21 skrev:

Dette vil jeg si er veldig individuelt. Jeg personlig kunne ikke dratt på ferie 11 dager etter operasjonen min. Ikke fordi det gjorde så himla vondt i puppene da,  men jeg sleit veldig med ryggen fordi jeg anspente meg når jeg satt/lå. Så de verste smertene hadde jeg vel over 1 ukes tid etter operasjonen, jeg ikke fikk sove noe særlig fordi det føltes som om jeg gikk med ti kniver i ryggen. Men dette er forskjellig fra person til person, så kan jo hende du har det lettere etter operasjonen. :) 

Hvordan ser arrene ut etter en sånn operasjon? Er de veldig synlige, eller sånn at man kan gå toppløs uten at folk ser de?

Anonymkode: 3c1de...707

AnonymBruker
Skrevet

Husk at du ikke kan bade så kort tid etter operasjon

Anonymkode: 73139...05b

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser arrene ut etter en sånn operasjon? Er de veldig synlige, eller sånn at man kan gå toppløs uten at folk ser de?

Anonymkode: 3c1de...707

Arrene mine er helt lyse og små. Må liksom"løfte" opp puppen for å se noe arr. Synes ikke ellers.

Skrevet
Den 20.4.2016 at 12.43, AnonymBruker skrev:

Kan du fortelle om formen etterpå? Jeg prøver å finne et tidspunkt jeg kan ta operasjonen men er ikke så lett med jobb, ferie osv. Ville du vært i stand til å reise på familieferie 11 dager etterpå? 

Jeg vasket gulv etter to dager og var i jobb etter en uke. Kunne ikke ta mer enn en uke ferie.  Ja kunne glatt reist på ferie etter 11 dager.   

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, DreamOn skrev:

Jeg vasket gulv etter to dager og var i jobb etter en uke. Kunne ikke ta mer enn en uke ferie.  Ja kunne glatt reist på ferie etter 11 dager.   

Og du tok under muskel sant? Ts 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og du tok under muskel sant? Ts 

Ja, men jeg gadd ikke å være invalid i dager og uker. Jeg ventet IKKE 6 uker med å løfte heller. Brukte heller ikke sportsBH mer enn et par uker.   Man må jo bruke kroppen, ellers stivner man jo helt. Hva gjør folk som har jobber som man må løfte i?   Man får jo ikke sykemelding og ikke har man krav på 6 uker ferie heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok blitt med, men ville også tatt det rolig på turen. Hør med kirurgen om det med bading. Ellers er ikke bikini noe problem. 

Anonymkode: 2171f...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...