Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips om en god peeling, til ansiktet, som er litt grov? Liker at det er korn som "tar" litt. Synes mange peelinger eksfolierer dårlig. Jeg har kombinasjonshud, litt fet T sone og normale kinn. 

Anonymkode: 3e865...9b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 20. april 2016 at 3.17, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips om en god peeling, til ansiktet, som er litt grov? Liker at det er korn som "tar" litt. Synes mange peelinger eksfolierer dårlig. Jeg har kombinasjonshud, litt fet T sone og normale kinn. 

Anonymkode: 3e865...9b5

Dette er et veldig rimelig råd, samt det mest effektive, i alle fall for meg selv, vel å merke! :) Mitt svar til deg er å fukte ansiktet før en dusj, la mest mulig vann være på huden i ansiktet. Etter dusjen kan du smøre et godt lag i ansiktet med en alovera gelé eller annen fuktighetskrem. Et godt lag, slik at ikke alt trekker inn i huden. Og så kan du massere rundt i ansiktet med fingertuppene, på et lite sted av gangen, så holder du på slik til hele ansiktet er massert. Etter massasje på et sted en stund (til krem føles trukket inn/borte, vil du merke at døde hudceller "rulles" av huden. (virkelig mye mer enn en peelingkrem) Kan bli ganske rød i huden etterpå, men det går over. Rødhet kan komme etter peelingkremer også, men føler selv at måten jeg forklarte her, er mer mye mer skånsom mot huden, samt mye mer effektiv også, for min del. Lærte trikset fra en eksklusiv pleiesalong en gang i tiden. Fungerer fantastisk på meg, og får en herlig myk hud etter behandlingen! Så i stedet for å legge mye penger i en peelingkrem, bruker jeg heller kronene på deilige ansiktskremer! ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...