AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Hei, jeg jobber i kommune. Lurer på om jeg har rett til 1-2 uker ulønnet permisjon uten noen spesiell grunn? Jeg skal ta en unødvendig operasjon. Anonymkode: bfbf1...c04
Chiubi Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Hvis du skal ta en nødvendig operasjon, har du rett til sykemelding med full lønn.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Jeg skrev at jeg skal ta en U-nødvendig operasjon. Tror ikke jeg får sykmelding. Ts Anonymkode: bfbf1...c04
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Det er vel litt avhengig av hville type jobb du har og hvilke rutiner dere har på din arbeidsplass. Da jeg jobbet i kommune fikk en av kollegene mine ulønnet permisjon for å dra på turné med bandet. Ville startet med å sjekke med sjefen (om ete har et ok forhold) Anonymkode: ea2fe...039
Rosalie Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Nei, du har ikke krav på det. Snakk med arbeidsgiver, så finner dere sikkert et tidspunkt frem i tid hvor du kan få ulønnet permisjon, uten at det går utover dine kollegaer eller arbeidsplass. Alternativet er at du legger denne operasjonen til da du skal ta hovedferien din på tre uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå