AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #21 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, Kaiceli skrev: e egentlig de eg har tenkt på, syns bare det e dumt å ikkje vita kor eg blir guide.. men kor lenge va du guide? 2,5 år Da ble jeg lei av å ikke ha mitt eget hjem og savnet snø.... Anonymkode: c22ec...952
Kaiceli Skrevet 21. april 2016 Forfatter #22 Skrevet 21. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2,5 år Da ble jeg lei av å ikke ha mitt eget hjem og savnet snø.... Anonymkode: c22ec...952 haha, den ser eg.. kor va du guide i løpet av disse 2,5 årå og kor lenge om gangen?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #23 Skrevet 21. april 2016 39 minutter siden, Kaiceli skrev: haha, den ser eg.. kor va du guide i løpet av disse 2,5 årå og kor lenge om gangen? Hellas og Spania. Hellas i sommersesong og Kanariøyene i vintersesong. Anonymkode: c22ec...952
Pusle Skrevet 22. april 2016 #24 Skrevet 22. april 2016 Den Wednesday, April 20, 2016 at 9.25, Kaiceli skrev: Hei! Er det noen her inne som tidligere har, eller som ønsker, å jobbe som guide i Alanya? Eller kanskje noen har vært guide en annen plass og kan dele erfaringer? Skal nå til sommeren gå påbygg, og har ingen spesielle ønsker etter dette. Derfor ligger det til sterk vurdering og reise ned til Alanya som guide for en periode på gudene vet hvor lenge, så hjem igjen og fortsette. Ser på det som et slags "friår" hvor jeg allikevel får gjort noe. Har forstått at det å være guide ikke er bare bare, og at det ofte kan være lange dager. Ser ikke på dette som tidenes ferie, bare så det er nevnt.. Forstår at lønn tydeligvis varierer mellom 2-4k i starten? Og senere om man blir destinasjonsansvarlig (?) vil det ligge på rundt 8-12k. Er jo ikke mye, men da blir bolig, forsikring og transport til og fra flyplass osv betalt. Hei, jeg har også jobbet som guide for Star tour, i likhet med en annen som svarte deg her. Anbefaler det på det sterkeste! Det er jo ingen garanti for at du får jobbe i Alanya, men min erfaring var at som norsk guide var det lett å få den destinasjonen en ønsket. Jeg fikk innvilget førstevalget mitt i mine tre sesonger. Men det nærmer seg ti år siden da😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå