Gå til innhold

Matkasser - blokkert nr!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå ringer de meg fra en eller annen matkasse hver dag, bare fordi jeg var dum nok til å delta på en konkurranse der du fikk gratis matkasse noen uker... (i små bokstaver stod det jeg måtte godta telefonsalg osv selv om jeg er reservert) - og nå har de ringt fra det samme nr hver dag i ukesvis. Jeg bare lar det ringe, eller legger på, men nå har jeg blokkert nr.
 Tviler på de ringer fordi jeg har vunnet. jeg har oppgitt tlf-nr og hjemmeadresse, så de kan kontakte meg der.
Jeg er prinsippielt imot telefonsalg og sier nei uansett... har de et lokkende tilbud, får de heller sende det på mail.
Jeg er sånn som vil ha ting skriftlig!

Så sånn er det med den saken. Andre som har blitt oppringt av disse matkassene?

Anonymkode: 28701...b5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, bare å si at man er veggis, så svartelister de deg ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå ringer de meg fra en eller annen matkasse hver dag, bare fordi jeg var dum nok til å delta på en konkurranse der du fikk gratis matkasse noen uker... (i små bokstaver stod det jeg måtte godta telefonsalg osv selv om jeg er reservert) - og nå har de ringt fra det samme nr hver dag i ukesvis. Jeg bare lar det ringe, eller legger på, men nå har jeg blokkert nr.
 Tviler på de ringer fordi jeg har vunnet. jeg har oppgitt tlf-nr og hjemmeadresse, så de kan kontakte meg der.
Jeg er prinsippielt imot telefonsalg og sier nei uansett... har de et lokkende tilbud, får de heller sende det på mail.
Jeg er sånn som vil ha ting skriftlig!

Så sånn er det med den saken. Andre som har blitt oppringt av disse matkassene?

Jeg er i grunnen i mot folk somlager lulletråder her inne om firmaer som bryter norsk lov og om mennesker som må leve på sperret adresse. 

Finn deg en bedre hobby enn denne lett avslørbare spøken å drive på med på morgenkvisten. 

Anonymkode: 2b9db...672

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Tekopper skrev:

Jepp, bare å si at man er veggis, så svartelister de deg ;) 

Signerer på denne, men da må man også muligens forklare at kylling og fisk ikke er en grønnsak :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Signerer på denne, men da må man også muligens forklare at kylling og fisk ikke er en grønnsak :laugh:

Mener på de har veggiskasse og...

Men jeg har så kresne barn - og mann i familien, har sett menyene deres, og det blir nok mest matlaging til meg selv da... 

men det lønner seg ikke. Dessuten liker jeg ikke å planlegge  - jeg vil lage det jeg finner på der og da. 

Så disse matkassene folk reklamerer for hele tia er jeg dritlei av.

Jeg tar kontakt selv jeg om jeg vil ha en matkasse... hjelper ikke å ringe meg hver dag, de bør vel snart skjønne hintet.... 

(de ringer fra samme nr, og jeg har sjekket på 1881,, så jeg vet dette er matkasse - ikke adams, men den andre de reklamerer sånn for... glemt navnet).

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke veggis, men veganer. Jeg har matkasse, og er fornøyd med det. Men telefonselgere er noe møkk uansett, nå gidder jeg sjeldent å ta telefonen om et ukjent nummer ringer. Og om det ikke kommer opp noe informasjon om det ukjente nummeret når jeg søker det opp ringer jeg ikke opp igjen heller.

Anonymkode: 30af3...a09

AnonymBruker
Skrevet

Si du er veganer, og at du kun eter økologisk, kortreist fairtrademat med resirkulert emballasje.

Anonymkode: 4f1ea...f27

• Liker 1
Skrevet

Æsj gjorde det  samme selv x)
Og den bittelille skriften på mailen etterpå "Vi vil kontakte deg ang. gode tilbud"
Og hun dama jeg pratet med presset på "Jammen, jeg kjøper den kassa, og jeg er alene og det lønner meg å kjøpe den kassa! Du har ingenting å tape ved å prøve denne i en uke eller to, eller tre om du er fornøyd...." -Nei-nei-nei

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg lurer på å bestille en matkasse her... Vi har 2 barn og liker vel sånn sett relativt god mat. Vi kjøper ikke de billigste varene i butikkene for å si det sånn. Tenker at det må være gode råvarer.. dårlige råvarer er helt uaktuelt. Vi har vel egentlig tenkt på adams matkasse. Noen som har noen tips her på hvilken kasse man bør ta om man ønsker best mulig mat? Favorittkassen? Originalkassen? Ikke tenk på prisen. Noen som har noe å si på kvaliteten på de ulike matkassene?

Skrevet

Jeg ble ikke videre imponert over matkassene, veldig lite kjøtt/fisk og veldig mye potet. Takke meg til kolonial.no

Skrevet
Den 6/12/2016 at 23.48, Sven Svensson skrev:

Jeg lurer på å bestille en matkasse her... Vi har 2 barn og liker vel sånn sett relativt god mat. Vi kjøper ikke de billigste varene i butikkene for å si det sånn. Tenker at det må være gode råvarer.. dårlige råvarer er helt uaktuelt. Vi har vel egentlig tenkt på adams matkasse. Noen som har noen tips her på hvilken kasse man bør ta om man ønsker best mulig mat? Favorittkassen? Originalkassen? Ikke tenk på prisen. Noen som har noe å si på kvaliteten på de ulike matkassene?

DN.no har en artikkelserie med test av matkasser for en familie med 2 barn

• 3 uker senere...
Skrevet

ok takker Carline! :-)

Skrevet

må vente til etter sommeren med matkasse :-). Ikke mye vits å bestille nå innen ferien tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...