AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Katten min har en liten bamse som den har hatt i mange år. Hva bamsen en gang skulle forestille går ikke an å se lenger. Bamsen blir båret rundt overalt. Katten legger den jevnlig i kattetoalettet, i matskålen, i vannskålen, i menneskesenger, og i fanget til både eierne og mennesker som er på besøk (katten vil leke aport). Bamsen har vært x antall ganger i vaskemaskinen, og nå er den så ødelagt at det er tvilsomt at den klarer en tur til. Jeg fjernet bamsen en kort periode nettopp, men katten gikk rundt og mjauet hele tiden i flere dager, så jeg ga den tilbake. Har også kjøpt nye små bamser, men de er visst helt uinteressante. Katten er veldig høylytt og har en kraftig stemme. Vi sov derfor dårlig den perioden jeg hadde tatt vekk bamsen. Den bamsen er virkelig ekkel, noen forslag til hvordan jeg kan få katten til å finne seg en ny leke? Helst uten at den "griner" hele natta. Anonymkode: 5b366...ad9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Kan du ikke reparere bamsen da, når katten er så glad i den? Men, hvorfor ha hun kosebamsen med i kattetoalettet? Det hørtes grisete og ekkelt ut! Har aldri hørt om tilsvarende... Er dette bare tull? Anonymkode: 435e5...ec3 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Katten min har en liten bamse som den har hatt i mange år. Hva bamsen en gang skulle forestille går ikke an å se lenger. Bamsen blir båret rundt overalt. Katten legger den jevnlig i kattetoalettet, i matskålen, i vannskålen, i menneskesenger, og i fanget til både eierne og mennesker som er på besøk (katten vil leke aport). Bamsen har vært x antall ganger i vaskemaskinen, og nå er den så ødelagt at det er tvilsomt at den klarer en tur til. Jeg fjernet bamsen en kort periode nettopp, men katten gikk rundt og mjauet hele tiden i flere dager, så jeg ga den tilbake. Har også kjøpt nye små bamser, men de er visst helt uinteressante. Katten er veldig høylytt og har en kraftig stemme. Vi sov derfor dårlig den perioden jeg hadde tatt vekk bamsen. Den bamsen er virkelig ekkel, noen forslag til hvordan jeg kan få katten til å finne seg en ny leke? Helst uten at den "griner" hele natta. Anonymkode: 5b366...ad9 Kanskje katten din trenger en lekekamerat (dvs en annen katt som bor sammen med dere)? Anonymkode: 435e5...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Den 20.4.2016 at 3.23, AnonymBruker skrev: Kan du ikke reparere bamsen da, når katten er så glad i den? Men, hvorfor ha hun kosebamsen med i kattetoalettet? Det hørtes grisete og ekkelt ut! Har aldri hørt om tilsvarende... Er dette bare tull? Anonymkode: 435e5...ec3 Den pleier ikke legge den der til vanlig, men har funnet den der noen ganger. Vi har ikke lokk på kassen (da går ikke katten på den), så det er fullt mulig at katten har lekt med bamsen og så har den havnet i kassen ved uhell. Jeg har prøvd å fikse den, men når jeg syr den sammen så rakner selve stoffet. Alternativet er å sy hele bamsen inn i et annet stoff. Det har jeg ikke prøvd. Den 20.4.2016 at 3.46, AnonymBruker skrev: Kanskje katten din trenger en lekekamerat (dvs en annen katt som bor sammen med dere)? Anonymkode: 435e5...ec3 Vi hadde 2 katter tidligere, den andre døde for noen år siden. Vi vil ikke ha flere dyr. Anonymkode: 5b366...ad9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #5 Skrevet 22. april 2016 Kan prøve å kjøpe en tom slik "build-a-bear" bamse og putte den gamle bamsen inn i den? Da får katten fortsatt riktig lukt på bamsen. Etter katten har blitt vant til den nye, og fått sin egen lukt på den, kan du ta ut den gamle og fylle med bommul eller hva enn som vanligvis er inni de. Vet ikke om det det vil fungere, men var bare en ide jeg kom på. Pus blir sikkert trist om bamsen forsvinner helt. Hadde en katt selv som gikk rundt å skrek når yndlingsleken forsvant. Var ikke moro for noen av oss Anonymkode: b7f19...3cf
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan prøve å kjøpe en tom slik "build-a-bear" bamse og putte den gamle bamsen inn i den? Da får katten fortsatt riktig lukt på bamsen. Etter katten har blitt vant til den nye, og fått sin egen lukt på den, kan du ta ut den gamle og fylle med bommul eller hva enn som vanligvis er inni de. Vet ikke om det det vil fungere, men var bare en ide jeg kom på. Pus blir sikkert trist om bamsen forsvinner helt. Hadde en katt selv som gikk rundt å skrek når yndlingsleken forsvant. Var ikke moro for noen av oss Anonymkode: b7f19...3cf Hehe er noe slik jeg tenkte på build-a-bear bamsene er kanskje litt for store, men fant en build-a-bear bamse nå som er helt lik katten min ( http://www.buildabear.co.uk/shop/store/Promise-Pets-Siamese-Kitty-Stuffed-Animal/productId=prod11530148 ) så hadde vært artig å testet det ut Anonymkode: 5b366...ad9
Purple Basil Skrevet 22. april 2016 #7 Skrevet 22. april 2016 Jeg kjøpte en ny bamse som var helt lik den gamle, katten tror det er den samme bamsen Heldigvis er det en bamse fra Ikea som er lett å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå