Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom over en film på youtube. Hvor et dyr prøver å drepe et annet dyr. Dyret som blir forsøkt drept pines, men kommer seg unna. Ser på kommentarene til filmen, og folk skriver stygge ting til den som filmet/de som filmet og lo. De syntes at vdkommende, og de andre tilskuerne kunne hjulpet dyret, istedet for å le og bli underholdt. Så kommer det noen som skriver, det tittelen her sier. At man bare skal observere, la ting skje fordi det er slik naturen er og det må vi respektere.

vel...her er min mening: 

jeg vil jo ikke kødde med naturen. Vi må slutte å ødelegge skogen, og mer. Slutte å ødelegge for dyrene, for det vil også slå tilbake på oss selv. Slutte å sløse med ting og.

men en gang jeg var liten, hadde en flue satt seg fast i spindelvev. Jeg hater fluer, de er så plagsomme. Men jeg hater edderkopper og. Så jeg ødela spindelveven og lot flua gå. Kunne gjerne drept dem begge, firdi det finnes mer enn nok av dem. Men er du av de som "lar vond ting skje" , eller bruker du mskten du har som menneske til å hindre? :P

Anonymkode: 95cad...48e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på. Jeg redder katten min fra hunder, men når katten fanger mus får han skryt. Litt dobbeltmoralsk med andre ord. 😛

Anonymkode: e05c5...407

AnonymBruker
Skrevet

vi kan jo faktisk ikke bare gripe inn når vi ser hvordan naturen fungerer. hvordan mener folk at løver får maten sin egentlig? de bruker ikke halal slakting eller en godkjent slakter for å få kjøttet sitt. dyret blir rivd i filler, kvalt for så at de begynner å spise på dyret kanskje mens det enda er levende. jeg blander meg da virkelig ikke inn i sånne ting. 

Anonymkode: 4ef25...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...