jes923 Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Hei 😊 Sluttet på ppiller i desember etter 4års bruk, og det tok ca 2mnd før mensen stabiliserte seg igjen. Har forventet mens om en ukes tid. Fredag oppdaget jeg litt spotting, og det fortsatte i 2dager før det var helt stopp i en dag, etterfulgt av 1dag med vanlig blødning. Normalt bruker jeg å ha mensen i 5-6 dager, og med store smerter, og forvarsler (hadde ingen form for smerter nå). Har hatt ubeskyttet sex siden Desember, og også rundt eggløsningstid (uten at han har kommet inni meg). Det jeg lurer på er om noen har opplevd det samme? Eller vet hva det kan være? Et det bare mensen som fortsatt ikke er i syklus? Kan jeg være gravid? Bør jeg teste - og eventuelt hvor lenge må jeg vente før jeg tester? Takk på forhånd 😊
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Kan være gravid, ville tatt en test! Tror det kan vises på test nå? Anonymkode: 5c70a...928
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Hva sier testen da? Anonymkode: efbf0...515
jes923 Skrevet 20. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva sier testen da? Anonymkode: efbf0...515 Har ikke tatt test enda. Trodde man måtte vente til ett par dager etter forventet mens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå