AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Jeg begynte å prate med en på okcupid som er fra Tyskland, han er 28 og jeg er 25 og vi har pratet sammen i to måneder nå, både på whatsapp og telefon. Og han har lyst å komme på besøk, problemet er at han er student og har egentlig ikke råd til å betale for både fly og opphold akkurat nå. Så har jo på en måte sagt han kan sove hos meg. Vi har jo snakket om sex og sånn, og jeg har gjort det tydelig at hvis jeg ikke er klar for sex så er jeg ikke klar og det er han enig, så tror ingen av oss føler noe press? Vi har jo trossalt aldri møttes før. Også snakket om hva som skjer hvis vi overhodet ikke kommer overens osv, man vet jo faktisk ikke. Kan jo hende vi bare passer som venner, og det er jo koselig det og. Det blir i såfall en helg i juni han kommer. Er dette litt for vågalt? Føler siden han kommer hit, med tanke på at det er "mitt" område så er jeg tryggere? Haha, tror ikke han er psycho eller noe, jeg kunne jo vært gærn jeg og. Hva ville dere gjort, ventet til han hadde hatt råd til å betale både for fly og opphold? Er jo litt kjipt at jeg ikke trenger å betale for noe heller. Kunne jo ha vært med på å spleise på opphold da? Men i teorien så har jeg ikke noe i mot at han bor hos meg heller. Vi prater jo masse på telefon og meldinger, men vet ikke haha. HJELP haha. Anonymkode: 60c45...a5f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Hvis du er villig til å ta sjansen på å bli voldtatt må du bare kjøre på. Må si dere gjør det lett å være voldtektsmann for tiden. De blir jo invitert rett inn i stuen. Hvorfor skulle du være mer trygg fordi det er hjemme hos deg? Han er jo sterkere enn deg uavhengig av hvor dere er? Alltid offentlig steder når du møter noen fra nett. Alltid. Spleis på reise og opphold eller la vær, med mindre du vil ta sjansen på å bli voldtatt eller noe annet selvsagt. Anonymkode: eebeb...d06 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 :D Jeg gjorde det samme som han for 5 år siden, dro til danmark for å møte en nettdate. Vi snakket mye på webcam før vi møttes, så jeg var sikker på at han var den han ga seg ut for å være. Long story short, vi flyttet sammen og nå har vi barn og et til på vei Anonymkode: b90bd...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Glemte å legge til at jeg bodde hos han 1. gangen vi møttes (en langhelg) og det gikk helt fint. Forresten så kan man ta buss nedover (oppover) i Europa latterlig billig Anonymkode: b90bd...c2f 1
Okapi Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Har gjort det flere ganger, både besøkt andre og fått besøk, både av potensielle flørter, venner og sofasurfere, i Norge og i utlandet. Aldri vært noe problem, og ville ikke nølt med å gjøre det igjen. Forutsetningen er riktignok at jeg kjenner personen sånn rimelig godt fra før. Blir litt mindre sikker hvis det er snakk om en jeg nettopp har fått kontakt med (selv om jeg forsåvidt har lånt ut sofaen min til folk jeg har møtt samme kvelden, blant annet en amerikansk bakpakker).
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Den 20.4.2016 at 2.19, AnonymBruker skrev: Hvis du er villig til å ta sjansen på å bli voldtatt må du bare kjøre på. Må si dere gjør det lett å være voldtektsmann for tiden. De blir jo invitert rett inn i stuen. Hvorfor skulle du være mer trygg fordi det er hjemme hos deg? Han er jo sterkere enn deg uavhengig av hvor dere er? Alltid offentlig steder når du møter noen fra nett. Alltid. Spleis på reise og opphold eller la vær, med mindre du vil ta sjansen på å bli voldtatt eller noe annet selvsagt. Anonymkode: eebeb...d06 enig Anonymkode: cbc6b...577 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Takk for svar dere! Er litt forskjellige meninger om dette ser jeg, er bare fint! Angående det med voldtekt og sånn, såklart, man kan jo aldri være sikker. Men rent instinktmessig tror jeg nok at han ikke er et slikt menneske, selvfølgelig psykopater finnes, men har ikke fått noen røde flagg fra han enda. Vi får se hvordan det går, han har ikke bestilt biletter enda, men tror jeg skal prøve å ta sjansen! Anonymkode: 60c45...a5f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Gi gass! I morgen kan du bli overkjørt av bussen, eller gruppevoldtatt mens du venter på den. Har man snakket mye sammen på telefon/videochat har man en viss formening om man kommer til å "klikke" i virkeligheten, så det ville jeg ikke vært bekymret over. Viser det seg at han lukter vondt eller aldri pusser tenna, så ligger en av dere på sofaen om du ikke har gjesterom. Anonymkode: 72c9e...ba2 1
Rosaprosa20 Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 Jeg syns ikke du skal gå utifra at alle er voldtektsmenn, som noen andre her foreslår. Kan dere ikke være litt sammen på et offentlig sted først før dere drar hjem til deg, så får du litt mer feeling på hvordan han er i virkeligheten? Et annet alternativ er at du spanderer hotell, eventuelt at dere deler 50/50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå