AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Del Skrevet 19. april 2016 Kjært barn har mange navn; vi kan jo også kalle det "faens dritt-byller". Sikter til de i lysken/bikinilinje og de under armene. Jævelskap. Jeg har moderat sykdom i lysken. Har kontrollert det ned antibiotika (Tetralysal), men nå har jeg plutselig blitt immun. Har lagt om kostholdet til lavkarbo, håper det hjelper på betennelsen.. Noen erfaringer? Anonymkode: 4ed65...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg har det under venstre arm, hatt det i 17 pr nå. Begynte når jeg var 13., fikk da utbrudd under begge armene. Heldigvis så gikk det over og jeg har fet kub under den ene, den andre ser helt normal ut nå. Har aldri gjort noe mer med det enn å få det konstatert, å legge om kostholdet pga det hadde jeg nok ikke gjort. Tror ikke det hadde hjulpet heller. Eneste som har hjulpet var når jeg gikk på Diane. Anonymkode: 565bd...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Del Skrevet 20. april 2016 ^ huff, 17 år.. Med aktiv betennelse? Eller har du byllefrie perioder? Synes det er veldig ille å ha det i bikinilinja/lysken, det går jo utover seksuallivet, også er det VONDT. Det eneste jeg vet 100% sikkert er at sukker speeder opp betennelsen hos meg, det slår aldri feil. To dager etter sukkerinntak er det mye verre.. Vet ikke om mindre karbo også hjelper, men tester ut. hadde vært gøy å høre fra noen som har operert, og oppnådd godt resultat. Anonymkode: 4ed65...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #4 Del Skrevet 23. april 2016 Dytter litt på denne jeg :-) Anonymkode: 4ed65...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå