AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Er med i en organisasjon med masse sosiale arrangementer og masse folk. I Oslo forøvrig. Jeg la fort merke til en av lederne der, og på et par av møtene før vi hadde snakket sammen eller noe, fikk jeg på følelsen av at han hadde lagt merke til meg også (av opp mot 200 nye.). Dette kunne selvsagt vært ønsketekning fra min side, men det viste seg faktisk å stemme. Jeg kom i snakk med han en kveld, da begge var litt brisne, og han husket hele navnet mitt. (Og sa indirekte han hadde lagt merke til meg.) Utover dette har jeg tatt litt initativ til å snakke med han når det har vært sammenkomster, og de gangene har det sett ut til at han har likt det, men han har trukket seg unna meg etterhvert. Han la meg imidlertid til på face ganske fort etter dette, og det har han ikke gjort med alle de nye ser jeg. Jeg sluttet å gi han oppmerksomhet fordi jeg ikke fikk særlig respons, og etter det begynte han sakte og sikkert å ta mer og mer kontakt med meg - på en litt mer flørtete måte. I det siste har jeg merket at han klemmer hånda mi hardt og lenge om vi gir hverandre en klem, og vi flørter mye mer. Kan det være at han rett og slett er litt usikker? Hvorfor var han så vag i starten? Eller er han bare rett og slett sånn halvveis interessert? Anonymkode: 27dd5...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå