Gå til innhold

Doodoo bamsen

Nanella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, kjøpte den da ungen var 3 uker. Tror den hjelper litt...Men tror det er lurest å begynne med den fra ungen er nyfødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bamse som babyen får helst rett etter fødsel da. Når babyen skal sove lar du bamsen ligge ved siden av og våkner babyen, eller lager lyder når den sover urolig våkner bamsen også og spiller lyder som babyen var vant med å høre når den lå inne i magen..

Vet ikke om det funker jeg.. Derfor jeg spør. Hadde jo vært morsomt å prøve. Jeg la ut samme spørsmålet inne på gravid og der fikk jeg som svar at det var noen som påsto at den hørtes ut som et F16 fly inne på soverommet... Da er det jo ikke særlig hensikt, men kan jo hende det er andre med helt andre erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Har lest litt om denne jeg også nå, og er veldig interessert i å høre hvilke erfaringer andre har med den. Noen som har prøvd den? Vet noen hva den koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skindeep

Den koster 499,- på småtroll i Molde. men det er den eneste babyutstyrsbutikken i Molde, så der er det litt dyrt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

jeg skjønner nesten ikke vordan vi overleved oppvekstne jeg det var jo såå mye utstyr foreldrene våre ikke hadde :-( :-) :hoho:

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den. Kjøpte den for 449,- kr. Det finnes to typer av den, og den jeg kjøpte var litt billigere bare.

Har ikke fått baby enda, men hun som var i butikken der jeg kjøpte den sa at den må tas i bruk før babyen var en uke gammel, ellers ville det ikke virke for da husker ikke babyen hvordan det var i livmoren.

Den har blitt brukt siden 1978 og sies å være brukt på sykehus og til premature og slikt... men jeg vet jo ikke om den virker -enda... kan jo gi tilbakemelding når babyen er født, men da er kanskje hensikten borte for de som trenger å vite noe nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...