Gå til innhold

Lyst på sex med en kompis.


vilja

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil bare få ut noen tanker om det jeg drømmer om!

Jeg har veldig lyst på sex med en jeg kjenner. Men ikke noe mer en det! Han aner ikke noe om mine tanker, tror jeg. Og han er så deilig. Han er høy og litt kraftig, mørk, med lyse blå øyne, sterk, og tenker på at han kan liksom holde meg fast...:) Går i uniform gjør han av og til også...Men han er sjenert, og veldig snill.

Det eneste som er et minus, er at han liker ei som er rake motsetningen av meg utseende messig. Hun er høy og mørk. Jeg er lav og lys. (Vi Har samme normale kropp da, jeg og hu andre). .

Men det er jo okey. Han aner jo ikke noe om hva jeg tenker om han.:)

Men det er likest å bare drømme her. Blir helt sikkert ikke slik jeg har forestilt meg i det hele tatt.!!!

Arggggggg, jeg kan spise han med øynene i mens.....!!!!!!! :ler::ler: Deilig å se iallefall.!!!!!

Mye deilige menn omkring, forresten!!!

Slengkyss til alle menn!!! * Jeg tror jeg blir rar her.*

*Kjenner litt her på magemusklene til mannen*;)

Jeg må nøye meg med drømmene mine :wink:

mmmmmmmmmmmmmmm :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hitemup

Jasså dutches du snakker av erfaring skjønner jeg....

vilja derimot: Jeg synest: Go!, jeg.... Uanstt så må du bestemme selv, og hva du bestemmer deg for hadde vært digg å få høre om.....

Hvis du gjør det: ligger med han blir du enten skuffa eller i ekstase... enten eller,,, men om du ikke gjør det: Da har du en fantasi du kan leve med. Det er jo deilig det også :D

Jeg synest du skal gjøre det jeg, ta for deg av livets goder, du lever bare en gang :D

Hitemup.

When i die, let it be. When they come fore me, bury me a G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Hitemup: Nei jeg snakker ikke direkte av personlig erfaring.

Men det finnes nok av eksempler på de som tror det skal gå så bra, så har de sex, og vennskapet ble noe helt annet etterpå.

Jeg har også en kompis jeg muligens kunne tenkt meg å hatt sex med, hvis det ikke hadde vært for at han nettopp var en kompis.

Vi har snakket litt om hvordan det ville vært om vi skulle hatt sex, og funnet ut at det ville være en alt for stor risk å ta. Risikerer ikke vennskapet for noen timers sengehygge.

Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Takker for slengkysset og tar i mot alt jeg kan..... jeg slenger meg også på Nathalie! Hva er galt med fucking friends?? Det kanvære helt herlig, men vær obs på å tilrettelegge spillereglene på forhånd.... dersom en av dere vil noe mer, er det slutt, over, finito..... uforpliktende sex kan være helt herlig! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...