AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Hei! Er det noen som vet hvor lenge pergotime sitter i kroppen etter endt kur? Fikk mye vondt i hodet og hetetokter (!, aldri hatt det før) fra ca dagen etter jeg sluttet kuren. Hadde også noen syke humørsvingninger. Er nå snart en måned si siste pillen, og jeg har hodepine og hetetokter hver dag.. (Dobbel kur, første gang jeg har gått på pergo) Noen som har erfaring eller vet noe om dette? På forhånd takk. Anonymkode: bd38b...737
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Etter 1 uke etter siste pille pergo bryter ned 50% i kroppen. Halveringstid er 5-7 dager. Så i snitt tar det 27.5-38.5 dager før pergo er helt ute av kroppen. Det er derfor mange har en positiv effekt også i måneden etter pergokur. Anonymkode: 8ccc2...916 1
Mizzyy Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Kan jeg spørre om hvorfor du fikk dobbel kur på første runde? Håper du snart føler deg bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Takk for svar! Jeg spurte gyno om dette, og hun sa at hun aldri ga enkel kur til "vanlige norske kvinner". Kun viss de var veldig lave og tynne, og at mange som ikke er etniske norske er jo generelt mindre (feks asiatere) Hun har jobbet som overlege på kvinneavd på sykehus i flere år, og er veldig dyktig. Og det hørtes jo veldig logisk ut også Den 21. april 2016 at 13.39, Mizzyy skrev: Kan jeg spørre om hvorfor du fikk dobbel kur på første runde? Håper du snart føler deg bedre! Anonymkode: bd38b...737
Mizzyy Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Jeg spurte gyno om dette, og hun sa at hun aldri ga enkel kur til "vanlige norske kvinner". Kun viss de var veldig lave og tynne, og at mange som ikke er etniske norske er jo generelt mindre (feks asiatere) Hun har jobbet som overlege på kvinneavd på sykehus i flere år, og er veldig dyktig. Og det hørtes jo veldig logisk ut også Anonymkode: bd38b...737 Ja, det er forståelig. Jeg er selv på første runde med Pergotime nå og fikk bare enkel dose. Jeg er veldig liten og har en lav BMI, så det stemmer med det hun sa.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 12 timer siden, Mizzyy skrev: Ja, det er forståelig. Jeg er selv på første runde med Pergotime nå og fikk bare enkel dose. Jeg er veldig liten og har en lav BMI, så det stemmer med det hun sa. Lykke til, håper det fynker bra for deg! Anonymkode: bd38b...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå