Gjest Klopp Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Kvinner er seriøst de vakreste skapningene som finnes! Så mange menn som er slemme mot uskyldige kvinner. Kun for gøy? Kun for de drar et helt kjønn under samme kam? De er voldelig mot kvinner, voldtar, er utro, er frekk, klager på kroppen deres (så er de faen meg ikke noe bedre/hottere selv), prøver å presse kvinnen ned i kjelleren men å si stygge ting eller presse henne til å ha en perfekt kropp. Sånne menn får seg heldigvis sjelden ei fast dame. Ingen klarer å leve med de. Jeg klarer ikke forstå hvorfor noen jævla kryp må være sånn mot uskyldige kvinner. Hvorfor? Ja jeg er sint på noen kvinner jeg også, men det lar jeg gå utover de det gjelder. De jeg klager på. De jeg er forbanna på. Ikke uskyldige. I mine øyner er kvinner like vakre som en solnedgang og måneskinn. De fortjener alt godt. De er den beste, varmeste og vakreste gaven som jorda har fått. Det er kvinner som har vert snillest mot meg i hele oppveksten (noen menn også så klart), det er kvinner det er enklest å snakke med og åpne seg for når det er noe som plager meg. Det er flest kvinner som godtar at menn også har følelser og takler å se en mann gråte (andre menn ler ofte av det). Kvinner skal ikke tråkkes på, de skal elskes, vi skal ta vare på hjerte deres som om det er gull og diamanter, ikke knuse de. De skal føle seg trygge blant oss menn, og vi skal alltid ha en ledig armkrok til de. Under sex så må menn slutte å tenke på seg selv og sin nytelse. Pumpe på, komme, ferdig og drite i om dama hadde det godt. Det viktigste er at dama nyter og har det godt. Da nyter jeg også. Ta også hensyn til hennes fantasi, favorittstilling osv.. Ikke minst. Ta den tiden HUN trenger. Kvinner er noen gode vesener (finnes så klart onde kvinner også som bare sårer oss og vil oss alt vondt men de driter vi nå, ikke de jeg snakker om) og jeg elsker de! Tusen takk for at dere finnes kvinner! Uten dere hadde vi ikke en gang fins!! Måtte bare få det ut her siden dette er et kvinneforum og siden noen her inne tror jeg har noe i mot kvinner som kjønn..Vel der tar dere helt feil.
dillyduzit Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Etter en skikkelig kjip dag, var dette veldig fint å lese. 3
Ravnklo Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 (endret) Og ca. det samme sier jeg om menn. Fint innlegg. Endret 19. april 2016 av Ravnklo 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 12 timer siden, Klopp skrev: Kvinner er seriøst de vakreste skapningene som finnes! Så mange menn som er slemme mot uskyldige kvinner. Kun for gøy? Kun for de drar et helt kjønn under samme kam? De er voldelig mot kvinner, voldtar, er utro, er frekk, klager på kroppen deres (så er de faen meg ikke noe bedre/hottere selv), prøver å presse kvinnen ned i kjelleren men å si stygge ting eller presse henne til å ha en perfekt kropp. Sånne menn får seg heldigvis sjelden ei fast dame. Ingen klarer å leve med de. Jeg klarer ikke forstå hvorfor noen jævla kryp må være sånn mot uskyldige kvinner. Hvorfor? Ja jeg er sint på noen kvinner jeg også, men det lar jeg gå utover de det gjelder. De jeg klager på. De jeg er forbanna på. Ikke uskyldige. I mine øyner er kvinner like vakre som en solnedgang og måneskinn. De fortjener alt godt. De er den beste, varmeste og vakreste gaven som jorda har fått. Det er kvinner som har vert snillest mot meg i hele oppveksten (noen menn også så klart), det er kvinner det er enklest å snakke med og åpne seg for når det er noe som plager meg. Det er flest kvinner som godtar at menn også har følelser og takler å se en mann gråte (andre menn ler ofte av det). Kvinner skal ikke tråkkes på, de skal elskes, vi skal ta vare på hjerte deres som om det er gull og diamanter, ikke knuse de. De skal føle seg trygge blant oss menn, og vi skal alltid ha en ledig armkrok til de. Under sex så må menn slutte å tenke på seg selv og sin nytelse. Pumpe på, komme, ferdig og drite i om dama hadde det godt. Det viktigste er at dama nyter og har det godt. Da nyter jeg også. Ta også hensyn til hennes fantasi, favorittstilling osv.. Ikke minst. Ta den tiden HUN trenger. Kvinner er noen gode vesener (finnes så klart onde kvinner også som bare sårer oss og vil oss alt vondt men de driter vi nå, ikke de jeg snakker om) og jeg elsker de! Tusen takk for at dere finnes kvinner! Uten dere hadde vi ikke en gang fins!! Måtte bare få det ut her siden dette er et kvinneforum og siden noen her inne tror jeg har noe i mot kvinner som kjønn..Vel der tar dere helt feil. Som mann er jeg enig i alt, bortsett fra det ene som er i bold. Jeg syntes det er bra for begge partnerne å presse hverandre, både når det gjelder kropp, prestasjoner innen arbeid, og ferdigheter man ønsker å forbedre. Presset skal selvfølgelig ikke være ensidig, men det å være i et forhold hvor ingen har feil (at man ikke kan kommentere på hverandres feil) kommer til å ødelegge for begge. Anonymkode: e34be...4ae
Gjest Klopp Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann er jeg enig i alt, bortsett fra det ene som er i bold. Jeg syntes det er bra for begge partnerne å presse hverandre, både når det gjelder kropp, prestasjoner innen arbeid, og ferdigheter man ønsker å forbedre. Presset skal selvfølgelig ikke være ensidig, men det å være i et forhold hvor ingen har feil (at man ikke kan kommentere på hverandres feil) kommer til å ødelegge for begge. Anonymkode: e34be...4ae Det som er greit å presse litt når de ikke klarer det selv og ikke gidder selv er når de er sykelig overvektig og er på vei til å bli sykelig overvektig. Mest av alt gi de motivasjon til å trene og trene sammen med de. Men å presse de til å være så og så tynn, ha akkurat sånn rumpe, ha så store pupper, hun må være glattbarbert absolutt alle steder unntatt hodet, hun må ha så og så langt og perfekt hår, ingen strekkmerker men må ha en fin og glatt hud osv.. og gå etter kun kroppene på kvinner er IKKE greit.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Så søtt Du tar deg opp Klopp! Anonymkode: f329b...6be
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #7 Skrevet 20. april 2016 19 timer siden, Ravnklo skrev: Og ca. det samme sier jeg om menn. Fint innlegg. Du har rett i at "mange menn er slemme mot uskyldige kvinner. Kun for gøy? Kun for de drar et helt kjønn under samme kam? De er voldelige mot kvinner, voldtar, er utro, er frekk, klager på kroppen deres, prøver å presse kvinnen ned i kjelleren men å si stygge ting eller presse henne til å ha en perfekt kropp". Dette er vel ingen god grunn til å like mennene? Anonymkode: 8d9da...6d0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Hva med kvinner som "bare ligger der"? Og hva med at de som skaper mest kroppspress nettopp er kvinner selv? Anonymkode: 0baf3...193
Rights Skrevet 21. april 2016 #10 Skrevet 21. april 2016 (Jeg klarte ikke dy meg).PS: Er enig i mye av det som står skrevet, men... den lille jenta som bor inni meg sier: Gjesp(Men så er jeg en mann, så ikke ta deg nær av mine ord ) 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #12 Skrevet 21. april 2016 Den 19.4.2016 at 21.09, Ravnklo skrev: Og ca. det samme sier jeg om menn. Fint innlegg. Den 19.4.2016 at 21.01, Klopp skrev: Kvinner er seriøst de vakreste skapningene som finnes! Så mange menn som er slemme mot uskyldige kvinner. Kun for gøy? Kun for de drar et helt kjønn under samme kam? De er voldelig mot kvinner, voldtar, er utro, er frekk, klager på kroppen deres (så er de faen meg ikke noe bedre/hottere selv), prøver å presse kvinnen ned i kjelleren men å si stygge ting eller presse henne til å ha en perfekt kropp. Sånne menn får seg heldigvis sjelden ei fast dame. Ingen klarer å leve med de. Jeg klarer ikke forstå hvorfor noen jævla kryp må være sånn mot uskyldige kvinner. Hvorfor? Ja jeg er sint på noen kvinner jeg også, men det lar jeg gå utover de det gjelder. De jeg klager på. De jeg er forbanna på. Ikke uskyldige. I mine øyner er kvinner like vakre som en solnedgang og måneskinn. De fortjener alt godt. De er den beste, varmeste og vakreste gaven som jorda har fått. Det er kvinner som har vert snillest mot meg i hele oppveksten (noen menn også så klart), det er kvinner det er enklest å snakke med og åpne seg for når det er noe som plager meg. Det er flest kvinner som godtar at menn også har følelser og takler å se en mann gråte (andre menn ler ofte av det). Kvinner skal ikke tråkkes på, de skal elskes, vi skal ta vare på hjerte deres som om det er gull og diamanter, ikke knuse de. De skal føle seg trygge blant oss menn, og vi skal alltid ha en ledig armkrok til de. Under sex så må menn slutte å tenke på seg selv og sin nytelse. Pumpe på, komme, ferdig og drite i om dama hadde det godt. Det viktigste er at dama nyter og har det godt. Da nyter jeg også. Ta også hensyn til hennes fantasi, favorittstilling osv.. Ikke minst. Ta den tiden HUN trenger. Kvinner er noen gode vesener (finnes så klart onde kvinner også som bare sårer oss og vil oss alt vondt men de driter vi nå, ikke de jeg snakker om) og jeg elsker de! Tusen takk for at dere finnes kvinner! Uten dere hadde vi ikke en gang fins!! Måtte bare få det ut her siden dette er et kvinneforum og siden noen her inne tror jeg har noe i mot kvinner som kjønn..Vel der tar dere helt feil. 😍 Anonymkode: 5577f...0d4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #13 Skrevet 21. april 2016 Kjente det var skikkelig digg å lese noe annet enn kvinnehat fra menn her på forumet for en gangs skyld. Anonymkode: 694ab...18b 2
Gjest Klopp Skrevet 21. april 2016 #14 Skrevet 21. april 2016 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med kvinner som "bare ligger der"? Og hva med at de som skaper mest kroppspress nettopp er kvinner selv? Anonymkode: 0baf3...193 Selv om kvinner lager kroppspress selv får være deres eget problem, men at menn skal lage kroppspress for kvinner er ikke greit. Det er IKKE et tegn på at de elsker kvinner. Mer at de vil kvinner vondt. Eller er du en mann? 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjente det var skikkelig digg å lese noe annet enn kvinnehat fra menn her på forumet for en gangs skyld. Anonymkode: 694ab...18b Ikke sant. Begynner å bli lei alt kjønns hatet på forumet. Endret 21. april 2016 av Mynona Sitat og svar til slettet innlegg er fjernet
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #17 Skrevet 21. april 2016 5 timer siden, Rights skrev: (Jeg klarte ikke dy meg).PS: Er enig i mye av det som står skrevet, men... den lille jenta som bor inni meg sier: Gjesp(Men så er jeg en mann, så ikke ta deg nær av mine ord ) I shall defend THY honoUr. Hvite riddere er bare en dårlig hersketeknikk fra bitre menn. Tydeligvis også bitre menn som ikke kan noe om engelsk historisk ortografi og grammatikk. Æsj! Anonymkode: 3dc73...5f1 1
sterk88 Skrevet 21. april 2016 #18 Skrevet 21. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: I shall defend THY honoUr. Hvite riddere er bare en dårlig hersketeknikk fra bitre menn. Tydeligvis også bitre menn som ikke kan noe om engelsk historisk ortografi og grammatikk. Æsj! Anonymkode: 3dc73...5f1
ajarRun Skrevet 21. april 2016 #20 Skrevet 21. april 2016 6 minutter siden, Nøste~ skrev: Det der funker ikke. Hva funker på Nøste da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå