AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Tar dette innlegget som anonym da jeg synes det hele er litt flaut, MEN; Jeg er 24 år, singel og man kan vel si at jeg er på leting. Har noen kjekkaser på snap, men jeg er veldig sjenert så jeg snapper stort sett kun nære venninner, svarer hvis noen snapper meg og legger ut noe på storyen i blant. Så, hva burde jeg legge ut for å prøve å virke litt mer interessant? Jeg lurer rett og slett på hva dere menn liker å se på snap/hva slags snapper synes dere er morsomme etc? Anonymkode: b376c...906
ajarRun Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Nakenhet. Humoristisk nakenhet. Det som irriterer meg er folk som tar bilde av maten, eller av laber drikke eller av at de er i en mørk pub. Eller bare at de smiler. 2
NydeligMann Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Mener du hva vi liker å se på snap, bortsett fra pupper og lår? 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Takk for svar, er som sagt sjenert så pupper og lår blir det heller lite av. Altså, hvis dere får snapper eller ser på storyen til folk; hva er det dere LIKER å se? En ting jeg har bitt meg merke i er at folk hater flere minutter med story fra f.eks. en konsert... Liksom, hva får dere til å glise litt og tenke at "hun vil jeg bli bedre kjent med"? Anonymkode: b376c...906
Gjest PetterPanne Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, er som sagt sjenert så pupper og lår blir det heller lite av. Altså, hvis dere får snapper eller ser på storyen til folk; hva er det dere LIKER å se? En ting jeg har bitt meg merke i er at folk hater flere minutter med story fra f.eks. en konsert... Liksom, hva får dere til å glise litt og tenke at "hun vil jeg bli bedre kjent med"? Anonymkode: b376c...906 Du fikk jo svar da. Pupper og lår. Det er det folk LIKER å se. Ser jeg en som ser bra ut, så tenker jeg "hun vil jeg bli bedre kjent med"
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 Jeg som mann blir litt flau på y-kromosomets vegne når jeg ser de svarene du har fått her. De fleste heterofile menn liker å se lettkledde damer, men alt til sin tid. Hvis du vil tiltrekke deg menn kommer du langt med humoristiske bilder. Det fins forskjellige typer humor, selv er jeg glad i absurd humor á la Gary Larson. Det trenger ikke være morsomt som "Rutetid" (Frode Øverli), men litt artige og originale saker gjør deg straks interessant. Du kan også ta bilder av hverdagslige ting som du plutselig ser kan bli en fin fotografisk komposisjon, bruk fantasien. Anonymkode: f96d7...89b 5
Okapi Skrevet 20. april 2016 #8 Skrevet 20. april 2016 Enig med de over her, pupper og lår. Ikke at det liksom er det mest sentrale når man ser etter en kjæreste, men ærlig talt, du snakker om Snapchat. Hele poenget er jo å kunne dele sånt med redusert fare for at det spres og at man må stå inne for det over tid. Hvis du vil fremstå som interessant, bruk heller litt mer tid på ting, og bruk heller Instagram eller Facebook. Ta bilder og skriv om det du synes er interessant og morsomt, og la det stå der. Hver eneste gang jeg kikker innom Snapchat virker det som det går i de halvdesperate halvnakne, eller folk som tar bilder av maten sin, ølen sin, konserten sin eller katten sin. Stort sett veldig lite givende.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #9 Skrevet 20. april 2016 Enig med 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg som mann blir litt flau på y-kromosomets vegne når jeg ser de svarene du har fått her. De fleste heterofile menn liker å se lettkledde damer, men alt til sin tid. Hvis du vil tiltrekke deg menn kommer du langt med humoristiske bilder. Det fins forskjellige typer humor, selv er jeg glad i absurd humor á la Gary Larson. Det trenger ikke være morsomt som "Rutetid" (Frode Øverli), men litt artige og originale saker gjør deg straks interessant. Du kan også ta bilder av hverdagslige ting som du plutselig ser kan bli en fin fotografisk komposisjon, bruk fantasien. Anonymkode: f96d7...89b Enig. Anonymkode: c3b8b...603 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #10 Skrevet 20. april 2016 12 timer siden, PetterPanne skrev: Du fikk jo svar da. Pupper og lår. Det er det folk LIKER å se. Ser jeg en som ser bra ut, så tenker jeg "hun vil jeg bli bedre kjent med" Du er nok ikke en type TS sikter seg inn hos. Anonymkode: 9b5f9...7ae 1
Okapi Skrevet 20. april 2016 #11 Skrevet 20. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg som mann blir litt flau på y-kromosomets vegne når jeg ser de svarene du har fått her. De fleste heterofile menn liker å se lettkledde damer, men alt til sin tid. Hvis du vil tiltrekke deg menn kommer du langt med humoristiske bilder. Det fins forskjellige typer humor, selv er jeg glad i absurd humor á la Gary Larson. Det trenger ikke være morsomt som "Rutetid" (Frode Øverli), men litt artige og originale saker gjør deg straks interessant. Du kan også ta bilder av hverdagslige ting som du plutselig ser kan bli en fin fotografisk komposisjon, bruk fantasien. Anonymkode: f96d7...89b Men hvorfor bruke akkurat Snapchat til dette? Nær sagt alle andre tenkelige plattformer er bedre valg for fine fotografier og morsomme bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #12 Skrevet 20. april 2016 23 minutter siden, Okapi skrev: Men hvorfor bruke akkurat Snapchat til dette? Nær sagt alle andre tenkelige plattformer er bedre valg for fine fotografier og morsomme bilder. De fleste bruker faktisk Snapchat til å oppdatere og dele noe de synes er morsomt/fint/hva enn og ikke som en erotisk plattform. Tro det eller ei. Anonymkode: 9b5f9...7ae 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #13 Skrevet 20. april 2016 En mann som kun vil ha pupper, lår og nakenhet er kanskje noe snever mtp et forhold så jeg ville gått mer for events ala surfing, trening, action shots av treklatring, lek, latter og som en annen skrev humor! Humor er viktig, dropp de evinnelige selfiene, de blir man så lei av - og spesielt de med trutmunn.. Anonymkode: 3a9b5...88a 1
Tibbie Skrevet 20. april 2016 #14 Skrevet 20. april 2016 (endret) Lol, vet ikke om svarene over er tullesvar, men for all del IKKE VIS NAKENHET x) Du vil virke som ei desperat, oppmerksomhetsyk løssluppen dame. Det vil du ikke Vis flotte bilder av deg selv, men ikke for mye selfies! Det er litt selvopptatt. Heller ikke for mye snaps av katta di, tantebarnet ditt eller kakaoen på nabokaféen. Vis at du er sosial og er en morsom person. Ta morsomme snaps når du er på fest, kule bilder når du er på fjelltur, vis selvironi ved å ta bilder av rotet ditt og gjøre narr av deg selv... Og ikke ta så mange at folk ikke orker bla gjennom storyen din. Har en på snap som alltid legger ut sånn 250 sekunder fire ganger om dagen. Og alt er bare filming av tv-serien han ser på, at han går til togstasjonen, at han kjører bil og hører på musikk. Sånne meningsløse snaps som ingen orker å se 250 sekunder av Endret 20. april 2016 av Tibbie 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #15 Skrevet 20. april 2016 Jeg har vært på Tinder tre ganger og har aldri vært på date med en dårlig fyr,alle har vært oppegående, smarte, kule og morsomme. Har aldri trengt å bruke puppebilder og lårbilder. Anonymkode: 5e2f8...c49 1
Carrot Skrevet 20. april 2016 #16 Skrevet 20. april 2016 som kvinne - hvis hud, pupper og nakenhet er det eneste som evt får menn til å ønske kontakt med meg klarer jeg meg helt fint uten. "less is more" ser ut til å virke for min del i forhold til den typen menn jeg omgås.. Så hva med å finne ut hvilke type menn du ønsker oppmerksomhet fra, så finner du ut hva de liker og gjør deg opp en mening derfra?
Summers Skrevet 20. april 2016 #17 Skrevet 20. april 2016 9 minutter siden, Carrot skrev: som kvinne - hvis hud, pupper og nakenhet er det eneste som evt får menn til å ønske kontakt med meg klarer jeg meg helt fint uten. Nå tar jo TS kun kontakt med mennene fordi de er kjekkaser. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #18 Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, Summers skrev: Nå tar jo TS kun kontakt med mennene fordi de er kjekkaser. Eh ja... Selfølglig.. Anonymkode: c3b8b...603
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #19 Skrevet 20. april 2016 1 time siden, Okapi skrev: Men hvorfor bruke akkurat Snapchat til dette? Nær sagt alle andre tenkelige plattformer er bedre valg for fine fotografier og morsomme bilder. Kanskje man vil dele det med færre folk, og ikke familie og hele gjengen på facebook, insta osv. Anonymkode: 1a21c...6e9
Carrot Skrevet 20. april 2016 #20 Skrevet 20. april 2016 15 minutter siden, Summers skrev: Nå tar jo TS kun kontakt med mennene fordi de er kjekkaser. skrev hun det eller skrev hun at hun syns de var kjekkaser? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå