cecilieUK Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Hei, Venter første baby i august og har begynt å se på vogner. Bilen har bestemt at vi går for TFK joggster twist / twist lite.. Jeg har lyst på multi x bagen ettersom den lar meg ha baby vendt mot meg men også kunne snu fra meg opp til 18mnd. Jeg har glemt å spørre i butikken,og ingen har forsåvidt hatt multi x på utstilling; Den ser jo slapsete ut rundt kanten. Bør jeg starte med quickfix bag med harde sider og gå over til multi x når den tid kommer?
Pentu Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Jeg ville ikke hatt en helt ny baby i multi-x. Føler den ikke er solid nok til det.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Vi har quickfix bag, og den blir nok brukt fram til babyen kan sitte selv. Anonymkode: d7332...ca7
Vindmølle Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Vi hadde begge, og er glad for det. Quickfix bagen synes jeg definitivt var greiest da hun var helt liten. Den føltes lunere, og jeg synes den var enklere å bære. Men, fra ca 6 mnd var multi bag'en helt topp. Vi brukte den til hun var ca ett år. Da ble det litt trangt med vognposen rund hodet hennes. Hadde hun vært på samme alder om våren/sommeren og ikke brukt vognpose hadde vi nok brukt den litt lengre. Ellers kan jeg anbefale lite versjonen av vognen. Vi har prøvd begge deler, og jeg ser kun fordeler med lite versjonen. Bla lettere vekt, enklere å komme ned i kurven og ryggen er enklere å justere.
cecilieUK Skrevet 20. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2016 Tusen takk for gode tips alle sammen 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå