AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Hei, jeg har et lite problem. Jeg har hatt bursdag men ikke feiret den med venner ennå. Jeg ønsker å ha stor fest men er student og har ikke råd til å leie noe. jeg spurte pappa om jeg kunne ha fest hjemme hos han. Det virker som at det er helt greit for han, men ikke stemor. Jeg har foreslått om de to ikke kan reise på tur et sted sånn at jeg kan ha festen min der. Det skulle bare mangle synes jeg, siden jeg ikke fikk feiret min 20 årsdag den gangen hun flyttet inn! Så jeg måtte flytte ut til min nå samboer. ( det ligger mye bak den historien der) jeg vet ikke helt hva jeg vil med tråden, er så sint fordi jeg får ikke feiret min dag, alt var bedre før fitta kom inn i bildet. Alt skal være så vanskelig! Anonymkode: f1f47...638
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Men jeg kan jo godt forstå at stemor ikke vil ha en stor fest hjemme hos seg selv. Hadde ikke ville hatt full fest med mange ungdommer jeg ikke kjenner så godt jeg heller. Og spesielt ikke om jeg var bortreist. Hadde du bedt om en liten sammenkomst så kan det jo hende det hadde gått litt bedre. Sorry, syns ikke synd på deg! Du virker ganske umoden, som omtrent krever å ha storfest hjemme hos far og stemor, og blir sur når du ikke får lov til det. Det er sånn oppførsel man kan forvente av ungdomsskoleelever, ikke av folk over 20. Du bør jo ha såpas med erfaring nå, at du klarer å forstå hvorfor det er uaktuelt med storfest hos far og stemor. Det har ingenting med å være slem mot deg. Kan du ikke bare samle de nærmeste vennene dine, ha fest på hybelen (eller hvor du nå bor) også dra ut? Så får du heller vente med å ha storfest til du får god nok økonomi til å leie en plass. Anonymkode: 70e9d...245 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Jeg ønsker jo å feire i barndomshjemmet mitt. Det er jo faren min sitt hus og han synes det er greit, men stemor er altså den som stopper moroa. Skjønner ikke at hun skal ha noe å si. Hun bør være såpass ydmyk etter alt hun har stelt i stand for familien min. Anonymkode: f1f47...638
Gjest supernova_87 Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Jeg tror ikke det hele blir særlig bedre av at du har en så fiendtlig holdning til din stemor, og blant annet kaller henne "fitta". Kanskje hun ville blitt mer positivt innstilt til deg hvis du godsnakket med henne litt, og prøvde å vise at du var til å stole på, og dette virkelig betyr noe for deg.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Skjønner "fitta" godt jeg altså. Ikke pokker om 20 åringer hadde fått lov å ha storfest i mitt hjem heller. Uansett om det var mine barn eller stebarn. Du virker svært umoden og fiendtlig. Skjønner godt at stemor ikke vil strekke seg litt ekstra å la hjemmet bli herpet når du er så uspiselig. Anonymkode: 4843c...d06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå