Gå til innhold

utrolig pinlig, kraftig sår i skjeden etter sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei dere, jeg hadde sex med en for noen dager siden, vi kjørte ganske hardt samtidlig som jeg sliter med å bli våt. Så jeg har fått store brannsår inn til åpningen. det svir noe helt sinnsykt når jeg tisser, eller når trusen kommer borti! er også redd det kunne vært om han har kjønnsykdommer? men det ville vel ikke vært så karftig sår så fort..?
Er det noen som har noe kjerringråd til å unngå dette til senere, og noe å smøre på så det gjør mindre vondt fram til jeg skal til legen? Kunne olje fungert? sex er alltid smertefult for meg! gruer meg hver gang, og må pine meg igjennom smerten..

Anonymkode: 1c8bf...270

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hei dere, jeg hadde sex med en for noen dager siden, vi kjørte ganske hardt samtidlig som jeg sliter med å bli våt. Så jeg har fått store brannsår inn til åpningen. det svir noe helt sinnsykt når jeg tisser, eller når trusen kommer borti! er også redd det kunne vært om han har kjønnsykdommer? men det ville vel ikke vært så karftig sår så fort..?
Er det noen som har noe kjerringråd til å unngå dette til senere, og noe å smøre på så det gjør mindre vondt fram til jeg skal til legen? Kunne olje fungert? sex er alltid smertefult for meg! gruer meg hver gang, og må pine meg igjennom smerten..

Det er begynt å på klitoris også, helt ekstremt kløe..

Gjest Vevila
Skrevet

Ble du sår umiddelbart eller etter noen dager? Kan høres ut som herpes..

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke blir våt nok så er jo glidemiddel en lur ide for å forebygge i alle fall. Ellers ville jeg nok prøvd å holde det rent og tørt, og gått uten truse/bukse så mye som mulig. Kan det virke lindrende med noe kaldt? Pakk en frossen pose med wok eller noe i et håndkle og hold mot?

Anonymkode: 177c0...662

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde rådført meg legen enn å ta råd fra folk på netter/KG.

Anonymkode: 5118f...a04

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Vevila skrev:

Ble du sår umiddelbart eller etter noen dager? Kan høres ut som herpes..

Nei straks etter vi hadde gjort det.. Eller i grunnen fra starten av samleie

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som herpes. Velg dine partnere med omhu.

Anonymkode: 068a1...201

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du faktisk leser lenger enn den første setningen ser du at TS skal til legen. Det tar gjerne noen dager før hun får rådført seg med lege, og ettersom hun har så vondt er det ikke rart at hun spør om råd til å lindre smertene på et forum. 

Anonymkode: 348a3...4d5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja skal til lege om 2 dager, men er så ekstremt vondt trenger å få gjort noe i mens!

Gjest Vevila
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei straks etter vi hadde gjort det.. Eller i grunnen fra starten av samleie

Da er det nok ikke noe kjønnsykdom i allefall, og det er jo bra! Ellers ta en tur til en gynekolog og forhør deg. :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke blir våt nok så er jo glidemiddel en lur ide for å forebygge i alle fall. Ellers ville jeg nok prøvd å holde det rent og tørt, og gått uten truse/bukse så mye som mulig. Kan det virke lindrende med noe kaldt? Pakk en frossen pose med wok eller noe i et håndkle og hold mot?

Anonymkode: 177c0...662

All nærkontakt svir som bare pokker..! men skal prøve på det

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Vevila skrev:

Da er det nok ikke noe kjønnsykdom i allefall, og det er jo bra! Ellers ta en tur til en gynekolog og forhør deg. :)

nei det jeg også tenker. får se hva dem sier. men til torsdag virker som en evighet!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du faktisk leser lenger enn den første setningen ser du at TS skal til legen. Det tar gjerne noen dager før hun får rådført seg med lege, og ettersom hun har så vondt er det ikke rart at hun spør om råd til å lindre smertene på et forum. 

Anonymkode: 348a3...4d5

Jeg har lest hva hun har skrevet,jeg står fo hva jeg skrev, sender hun sms burde hun få time på dagen.

Jeg har ingen problemmer med at hun spør om råd på forumet,jeg bare sier at hun burde å være forsiktig med å ta rådene fra ukjente som kanskje ikke har kunnskapen, da det kan gjøre vondt verre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres ut som herpes. Velg dine partnere med omhu.

Anonymkode: 068a1...201

jeg får heller bli nonne :fnise:, trygt og godt, ikke noe smerte og ingen bekymringer. kan man bli nonne selvom man har hatt sex?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har du sex om det er så smertefullt for deg? Hvorfor bruker du ikke noen form for glid, samt roligere sex, for å kanskje gjøre det bedre? 

Jeg vet ikke hva du kan gjøre for sårene dine. Jeg ville gått uten truse og med skjørt/kjole, og ikke brukt papir for å tørke etter tissing, men heller latt være å tørke/dusje eller hva annet folk kan finne på. Kanskje du kan prøve å smøre "rumpesalve" på, slik som bleiebarn bruker når de er såre? Finnes ulike typer på apoteket, Bepanthen (for sårhet) og Inotyol (for utslett) er det som har god virkning her hjemme. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette virker veldig som herpes. Det holder at man har en bitteliten rift i utgangspunktet, før det sprer seg som ild i tørt gress under samleie.

Anonymkode: b30a1...33b

Skrevet

Har du en aloe vera-plante? Aloe vera plantesaft eller aloe vera-gelé funker lindrende på gnagsår, og ja, det er gnagsår du har fått om du er hissigrød som direkte årsak av røff, tørr sex.
Kan svi litt i starten fordi du er så sår, men etter en stund blir det bedre.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg får heller bli nonne :fnise:, trygt og godt, ikke noe smerte og ingen bekymringer. kan man bli nonne selvom man har hatt sex?

Jeg ville ikke flirt over Herpes. Uhelbredelig, smertefull og veldig smittsom kjønnsykdom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, lunamuna skrev:

Hvorfor har du sex om det er så smertefullt for deg? Hvorfor bruker du ikke noen form for glid, samt roligere sex, for å kanskje gjøre det bedre? 

Jeg vet ikke hva du kan gjøre for sårene dine. Jeg ville gått uten truse og med skjørt/kjole, og ikke brukt papir for å tørke etter tissing, men heller latt være å tørke/dusje eller hva annet folk kan finne på. Kanskje du kan prøve å smøre "rumpesalve" på, slik som bleiebarn bruker når de er såre? Finnes ulike typer på apoteket, Bepanthen (for sårhet) og Inotyol (for utslett) er det som har god virkning her hjemme. 

jeg bruker som regel glidemiddel, en hel del. har alt som kondomeriet kan til by. men det var ikke tilgjenlig akkurat denne gang. hodet mitt har lyst, men kroppen min samspiller ikke. Klarer ikke gi meg selv tid, jeg aner ikke hva som skjer oppi hode. Har tenkt på å dra til en psykolog, men å prate om at jeg ikke blir våt er kanten av pinlighet for meg.. var litt full også så trodde ikke det var så ille, derfor det gikk litt hardt for seg..

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette virker veldig som herpes. Det holder at man har en bitteliten rift i utgangspunktet, før det sprer seg som ild i tørt gress under samleie.

hadde vært for jævlig, selvom jeg ikke tror det er det, jeg la ikke merke til noe utbrydd av partner heller, og tror ikke det ville blitt påvist så kjapt, samme dag. Men det kan jeg ikke spekulere med selv, det må lege diagnosere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...