AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Hva er egentlig forskjellen mellom disse tre alternativene man kan velge her http://www.ebay.com/itm/New-Tempered-Glass-Clear-Matte-Screen-Protector-Film-For-Samsung-Galaxy-J5-/381395893123?var=&hash=item58ccf77b83:m:mpYUvA_fBTRvq34eqp787VA Og hvem anbefaler dere? På forhånd takk! Anonymkode: 85000...932
Suzzi Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Clear vil si at det bare er en skjermbeskyttelse i plastikk. Matte tror jeg også er i plastikk, bare at den er matt slik at du ikke får like mye gjenskinn. Den siste er av temperert glass, som vil beskytte skjermen ikke bare mot riper slik som de andre, men også imot at skjermen på telefonen skal knuses. Jeg ville gått for temperert glass siden det gir best beskyttelse for telefonen 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 18 timer siden, Suzzi skrev: Clear vil si at det bare er en skjermbeskyttelse i plastikk. Matte tror jeg også er i plastikk, bare at den er matt slik at du ikke får like mye gjenskinn. Den siste er av temperert glass, som vil beskytte skjermen ikke bare mot riper slik som de andre, men også imot at skjermen på telefonen skal knuses. Jeg ville gått for temperert glass siden det gir best beskyttelse for telefonen Takk for svar Det høres bare litt klumpete og rart ut å få festet glass oppå glasset om du skjønner. Ellers høres jo den best ut Anonymkode: 85000...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå