Gå til innhold

Caps med bremmen vendt bakover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når alle gamle tanter her inne synes det er forferdelig er det vel definisjonen på kult?

Anonymkode: a7833...6c4

Gamle tanter? Hvordan vet du alderen på dem som har svart?

Anonymkode: 6f741...16f

• Liker 2
Gjest Chauve-Souris
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når alle gamle tanter her inne synes det er forferdelig er det vel definisjonen på kult?

Anonymkode: a7833...6c4

Jeg er i starten av tyveårene, og har alltid syntes det var forferdelig. Eller jeg syntes det var kult en liten periode som 13 åring, men turte aldri å gå med det selv.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke kult. Muligens en kul 14 åring kan komme unna med det.

Anonymkode: cef97...ed9

En 14 åring er ikke kul uansett. :fnise: 

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Jeg synes ikke capsen bakfrem er så ille jeg... Det er ganske vanlig i hockeymiljøet, så jeg er nok blitt så vant til det. Samboeren kan godt finne på å ha den bakfrem, men da kun hjemme eller når han er i ishallen, og jeg skal ærlig innrømme at jeg synes han er litt smådeilig da :sjenert:

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Capsen skal ha bremmen foran spør du meg.

fnlep2a.jpg

Skrevet (endret)

image.jpeg

Synes det ser litt teit ut, jeg😜😜

Endret av Eneleh
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Haha, seriøst? Er dere så outsidere? Capsen bak frem er selvsagt veldig deilig og rått å ha på. Ikke rart at mer enn 70 prosent av gutta mellom 18-21 bruker det.

262552-534980918019a.png Sånn som han, kan den f.eks brukes.

Anonymkode: 727ca...d38

Skrevet

Det er jo helt blåst. Bremmen skal være fremover, da den skal hindre at solen kommer i øynene

Skrevet
Den 20.4.2016 at 5.46, Kamikatze skrev:

Har de capsene Felleskjøpet-logo trykket på seg?  :fnise:

Haha. Faktisk ikke :)

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, seriøst? Er dere så outsidere? Capsen bak frem er selvsagt veldig deilig og rått å ha på. Ikke rart at mer enn 70 prosent av gutta mellom 18-21 bruker det.

Du fant frem et bilde av en kjekk fyr i god form for å illustrere hvor hot caps bak frem er? :fnise:

Litt som at jeg skulle finne et bilde av Adriana Lima i UGGs for å overbevise om at dette er et "hot" plagg.

Noen kler mye, men det er forskjell på på tross av og på grunn av. Jeg har datet en mann som gikk med caps bak frem men det var ikke stilen jeg falt for, for å si det sånn. Mange menn som går slik er også litt "douch-y". 

Anonymkode: 180e3...d2e

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, incognita skrev:

Bremmen bak er innafor 👍

Innafor hva? - Nakkekragen? :sprettoy:

Gjest Yellowrose
Skrevet

Harry på voksne. Ok for barn og ungdom.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øh.. hvor gammel er du egentlig? 😂 

Anonymkode: d7c48...682

Skrevet

Harry. Blodharry. Kan ikke engang få beskrevet hvor harry det er. Det var kult en gang på 90-tallet, men nå ser det bare... harry ut. Nevnte jeg at det er harry?

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at det er litt sånn "eldre folk i  revy som skal kle seg ut som ungdom". Men nå ser jeg at husets kule fjortis og hans venner går med det. Så da så. 

Gjest incognita
Skrevet
40 minutter siden, Kamikatze skrev:

Innafor hva? - Nakkekragen? :sprettoy:

Innafor rimelighetens grenser :opplyser:

Gjest Chauve-Souris
Skrevet
Den 20. april 2016 at 16.29, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke capsen som bestemmer hvorvidt han ser bra ut eller ikke da. Caps er for meg et bruksplagg, og da ser det ganske tåpelig ut å bruke den feil. Blir som å stikke sugerøret i nesen når du skal drikke.

Om han tar av seg capsen blir han ikke plutselig skikkelig avstøtende eller plutselig mye kjekkere, jeg foretrekker en type klesstil der capsen ikke er en del av antrekket. Får også veldig "prøver å være kul med caps" vibber av slike caps folk.

Gjest Dwight
Skrevet

Jeg kjører capsen bakfrem i disse tider når jeg skal ha mer lengde på håret. Har jeg capsen rett vei så ser jeg mer usikker og forsiktig ut, med capsen bakfrem så får jeg åpnet ansiktet. Deal med det :blomst:

Gjest 012345678
Skrevet

Det er superharry å pynte seg med å ha capsen bak fram.

Litt annerledes er det når gutter tar den på bakfram for å "få vekk" håret (selv om de har kort hår - noen syns det er behagelig). 

KYGO kan godt ha capsen bak fram han, det er fordi han ikke bruker den for å pynte seg (han har ganske chille klær på når han har caps på). 

Gjest Tigress
Skrevet

Det er berre fjortis. Ikkje stygt eller harry, berre fjortis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...