Gjest Badebuksa Skrevet 19. april 2016 #1 Del Skrevet 19. april 2016 Ok.. caps på "bakfram", er det harry, eller er det kult? Er det teit eller er det ok? Jeg sitter og diskuterer med min bedre halvdel og det er stor uenighet Hva mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 19. april 2016 #2 Del Skrevet 19. april 2016 Harry!!! Tenker bare på nittitallet, med hvit T-skjorte, slappe bukser og rutete flanellskjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. april 2016 #3 Del Skrevet 19. april 2016 Skyggen bak er for skarpskyttere og fotografer, som snur den for at den ikke skal være i veien, etterpå snur de den tilbake for å hindre sol i øynene. Alle som har den bak-frem uten en praktisk grunn, viser bare at de er wannabees. Trendsetternes svar på luremus... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #4 Del Skrevet 19. april 2016 Nei ikke kult. Muligens en kul 14 åring kan komme unna med det. Anonymkode: cef97...ed9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #5 Del Skrevet 19. april 2016 3 minutter siden, FarDareisMai skrev: Harry!!! Tenker bare på nittitallet, med hvit T-skjorte, slappe bukser og rutete flanellskjorte. Jupp. Anonymkode: 7178a...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 19. april 2016 #6 Del Skrevet 19. april 2016 Helt vanlig her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #7 Del Skrevet 19. april 2016 Skyggeluer (især når hodeplagget brukes bakfrem eller sideveis) brukes kun av kriminelle. Anonymkode: 6dce6...19b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. april 2016 #8 Del Skrevet 20. april 2016 10 timer siden, Stormborn88 skrev: Helt vanlig her jeg bor. Har de capsene Felleskjøpet-logo trykket på seg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #9 Del Skrevet 20. april 2016 11 timer siden, Badebuksa skrev: Ok.. caps på "bakfram", er det harry, eller er det kult? Er det teit eller er det ok? Jeg sitter og diskuterer med min bedre halvdel og det er stor uenighet Hva mener folket? 11 timer siden, FarDareisMai skrev: Harry!!! Tenker bare på nittitallet, med hvit T-skjorte, slappe bukser og rutete flanellskjorte. Det spiller ingen rolle når du faller for en mann. Jeg har klassisk stil, men jeg falt for en mann som har en helt motsatt stil, men det betyr lite, han ser bra ut uansett. Anonymkode: eb254...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #10 Del Skrevet 20. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke kult. Muligens en kul 14 åring kan komme unna med det. Anonymkode: cef97...ed9 Nja.. Anonymkode: 7178a...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #11 Del Skrevet 20. april 2016 Det er barnslig. Anonymkode: 243d2...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. april 2016 #12 Del Skrevet 20. april 2016 Kommer an på resten av stilen, men jeg skal ikke avskrive det helt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 20. april 2016 #13 Del Skrevet 20. april 2016 Eg synest caps er stygt uansett. Dei einaste som kan gå med caps, er små ungar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopper Skrevet 20. april 2016 #14 Del Skrevet 20. april 2016 90/00-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 20. april 2016 #15 Del Skrevet 20. april 2016 15 timer siden, Badebuksa skrev: Ok.. caps på "bakfram", er det harry, eller er det kult? Er det teit eller er det ok? Jeg sitter og diskuterer med min bedre halvdel og det er stor uenighet Hva mener folket? Hvor får man kjøpt det? Her selger de bare capser med skyggen foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #16 Del Skrevet 20. april 2016 Caps ser jeg ikke ofte lengre..... Caps minner meg om min kjæreste, på 90-tallet. Hun brukte alltid caps, og hadde hestehalen gjennom hullet bak, jeg husker jeg syntes det var sexy. Hun brukte doble aerobicsokker i forskjellige farger, jeg husker jeg syntes det var sexy også. Hun brukte store umbrogensere med høyhalsede gensere under. Det syntes jeg også var sexy. Hun brukte buffalosko. Det syntes jeg var sexy. Hun brukte adidas kneppebukser med leggvarmere eller de lagvise aerobicsokkene dratt utenpå, det syntes jeg var sexy. Om sommeren brukte hun sarong eller hva det het, silkeaktig stort sjal/ pledd i batikk som hun tullet rundt seg som skjørt. Hennes solbrune legger tittet frem før de forsvant ned i de alltid doble aerobicsokken, det var sexy. De litt for store (egentlig altfor store) t-skjortene hun brukte om sommeren syntes jeg var sexy. Når hun hadde caps og hettegenser så hun sexy ut. Eller basketsinglet over t-skjorta og caps så hun sexy ut. I tre år mens vi var kjærester og samboere på 90-tallet syntes jeg caps og alt dette andre var supersexy. Jeg var vel egentlig så forelsket i henne at hun kunne ha gått i hva som helst, og det ville vært sexy. Caps er veldig 90-talls for meg. Anonymkode: 34c7b...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 20. april 2016 #17 Del Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Caps ser jeg ikke ofte lengre..... Caps minner meg om min kjæreste, på 90-tallet. Hun brukte alltid caps, og hadde hestehalen gjennom hullet bak, jeg husker jeg syntes det var sexy. Hun brukte doble aerobicsokker i forskjellige farger, jeg husker jeg syntes det var sexy også. Hun brukte store umbrogensere med høyhalsede gensere under. Det syntes jeg også var sexy. Hun brukte buffalosko. Det syntes jeg var sexy. Hun brukte adidas kneppebukser med leggvarmere eller de lagvise aerobicsokkene dratt utenpå, det syntes jeg var sexy. Om sommeren brukte hun sarong eller hva det het, silkeaktig stort sjal/ pledd i batikk som hun tullet rundt seg som skjørt. Hennes solbrune legger tittet frem før de forsvant ned i de alltid doble aerobicsokken, det var sexy. De litt for store (egentlig altfor store) t-skjortene hun brukte om sommeren syntes jeg var sexy. Når hun hadde caps og hettegenser så hun sexy ut. Eller basketsinglet over t-skjorta og caps så hun sexy ut. I tre år mens vi var kjærester og samboere på 90-tallet syntes jeg caps og alt dette andre var supersexy. Jeg var vel egentlig så forelsket i henne at hun kunne ha gått i hva som helst, og det ville vært sexy. Caps er veldig 90-talls for meg. Anonymkode: 34c7b...b74 Du er forelsket enda! 25 minutter siden, FantasDick skrev: Kommer an på resten av stilen, men jeg skal ikke avskrive det helt. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #18 Del Skrevet 20. april 2016 22 minutter siden, chisandra skrev: Hvor får man kjøpt det? Her selger de bare capser med skyggen foran. Anonymkode: 0314e...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #19 Del Skrevet 20. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Skyggeluer (især når hodeplagget brukes bakfrem eller sideveis) brukes kun av kriminelle. Anonymkode: 6dce6...19b Ja, han her er nok veldig kriminell. Anonymkode: 6f741...16f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #20 Del Skrevet 20. april 2016 når alle gamle tanter her inne synes det er forferdelig er det vel definisjonen på kult? Anonymkode: a7833...6c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå