AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Til dere som er alene med barn. Jeg og datter på 3.5 år skal tilbringe tors - man alene da pappa er på jobbreise. Trenger tips til hva vi kan gjøre alle disse dagene. Tipper dere som er alene med barn har mange gode ideer. Bor ca 30 min reise unna byen. Anonymkode: 92a3b...c69
Xavana Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Kino, teater, sirkus, piknik i parken, grille i skogen/på stranden, gå på museum (alle typer), dra til en stooor lekeplass, bake, male, lage trolldeig, bygge hytte av møbler/pledd/puter, gå på besøk, lån en hund..... trenger du flere forslag så er det fint å vite hvilken by du bor nær. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Jeg og jentungen finner på nøyaktig det samme nå som jeg er alene med henne som da vi bodde med faren. Bortsett fra å besøke hans familie, det får virkelig han ta seg av Anonymkode: a0a25...aac 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Gjør som dere pleier? Slappe av, lage middag sammen, gå en tur, leke ute, lese bøker, se litt tv, evt invitere noen på playdate. Man gjør jo ikke noe ekstra eller mer når man er alene med barn enn når man er to, heller motsatt Anonymkode: 3dce8...349 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå