AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Min mor fikk seg ny kjæreste for et halvt års tid siden og har nå flyttet sammen med han. Denne mannen har 50% omsorg for 2 barn (8 og 12år). Jeg kjenner ikke denne mannen, men har fått vite nok til at jeg ser dette er en mann med veldig merkelige holdninger og jeg kjenner jeg blir bekymret for hvordan barna har det når de er hos han. Kort fortalt: jeg fikk for en stund siden vite at han ved flere anledninger har lurt i moren min ritalin for å se hvordan hun ville reagere på det (han går på det). Har nå fått høre at moren min får ritalin av han fast. Førstnevnte har min mor selv fortalt meg så det er ikke bare et rykte. Sistnevnte har jeg fått vite av et familiemedlem som har oppdaget det. Han har et problem med medikamentavhengighet (sterke smertestillende) og sliter med å slutte med disse medisinene. Mulig dette er vanlig når man har gått på sterke medisiner etter f.eks operasjon, men syns det er rart han ikke søker hjelp og at han bare fjaser over det som om det er helt greit (virker egentlig som om han er stolt av problemet sitt) Jeg virker kanskje en smule hysterisk, men jeg kjenner det stikker i meg når jeg hører om dette. At han har null respekt for disse medisinene og konsekvensene det kan få når han gir reseptbelagte medisiner til dama si (først uten at hun vet det og etterpå så hun kan bruke det fast). Det kan godt hende han er en god far, men jeg klarer ikke legge vekk den ekle tanken om at han kan finne på å gjøre det samme med de o.O nå føler jeg meg nesten dum når jeg skriver dette, men følte for å få det ut et sted og se hva andre syns. Skal sies at min mor lever i sin egen lille tåkete verden så hun bare ler og fjaser av alt dette. Hun er iallefall ikke skikket til å ta seg av små barn (hun bryr seg ikke engang om sine egne). Bør jeg gjøre noe eller bare holde meg unna? Anonymkode: d523a...973
Den røde fare Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Er du bekymret for barna, gjør du noe!
Nåleputa Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 HÆ? Godtar dama dette? Er folk mer kokkelimonke nå en før? Hva har skjedd? Har utviklingen stoppet opp? Kommer det til å bli to slags menneskeraser til slutt? De hjernedøde og de normale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå