AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Kan jeg bruke disse joggeskoene til ut å gå tur? Eller vil alle tenke at de er ikke ut på tur sko, men spesifikke joggesko? Anonymkode: b996f...20a
Adara Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Jeg ville tenkt med en gang at hun der hun vet ikke hvordan man går tur.. Tenk å ha på de spesifikke joggeskoene som helt klart egentlig skal brukes til noe helt annet enn å gå tur. Jeg ville ikke blitt sett død på tur med de skoene der da. Men for vektløftning ser de bra ut.
ajarRun Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Et øyeblikk siden, Adara skrev: Jeg ville tenkt med en gang at hun der hun vet ikke hvordan man går tur.. Tenk å ha på de spesifikke joggeskoene som helt klart egentlig skal brukes til noe helt annet enn å gå tur. Jeg ville ikke blitt sett død på tur med de skoene der da. Men for vektløftning ser de bra ut. Ville ikke anbefalt disse til vektløfting, for mye demping. Jeg synes skoene ser helt jævlige ut jeg, jeg liker dem. Alle går tur i joggesko. 1
Adara Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 3 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Ville ikke anbefalt disse til vektløfting, for mye demping. Jeg synes skoene ser helt jævlige ut jeg, jeg liker dem. Alle går tur i joggesko. For mye demping? De er jo supre! Høyt hevet bak og lave foran. Men ja, du har sikkert rett.
ajarRun Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Et øyeblikk siden, Adara skrev: For mye demping? De er jo supre! Høyt hevet bak og lave foran. Men ja, du har sikkert rett. Prøv å ta knebøy mens du står i en seng (eller på en sammenrullet jogamatte). Du vil ha sko som ikke gir etter, det tar fra deg kraften og ødelegger stabiliteten. Adidas Adistar eller Chuck Taylors (converse) funker bra til å løfte. Joggesko er ubrukelige når vekten øker.
Adara Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Prøv å ta knebøy mens du står i en seng (eller på en sammenrullet jogamatte). Du vil ha sko som ikke gir etter, det tar fra deg kraften og ødelegger stabiliteten. Adidas Adistar eller Chuck Taylors (converse) funker bra til å løfte. Joggesko er ubrukelige når vekten øker. Kan jo ikke sammenligne å bruke disse skoene med å stå på en seng eller en sammenrullet yogamatte. Er ikke putesko liksom.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 Jeg gir faktisk blanke pokker i hva slags sko andre går / jogger med. I tillegg gir jeg også blanke pokker i hva alle andre mener om meg og mine klær / joggesko... Hvis du liker disse joggeskoene så bare kjør på. Ikke bry deg om hva du tror at alle andre mener... Anonymkode: 9b69d...06b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 De er helt fantastiske til å jogge med, de gir liksom medfart. Men nå fikk jeg bare brukt dem en gang, er kronisk syk, og kommer ikke til å jogge igjen. Tenkte å selge dem på finn.no, men ser at man får veldig lite for dem og det er veldig gode sko å gå på, så jeg tenkte om jeg kunne bruke dem til å gå på tur med da, med turbukse liksom. Ser jo selv at det blir feil, men ville bare høre hva KG mente Anonymkode: b996f...20a
ajarRun Skrevet 19. april 2016 #9 Skrevet 19. april 2016 1 minutt siden, Adara skrev: Kan jo ikke sammenligne å bruke disse skoene med å stå på en seng eller en sammenrullet yogamatte. Er ikke putesko liksom. Jo, det er jo hele greia med joggesko. Man legger til 2-4 cm med demping og så tror folk at det magisk tar å reduserer de 500 kiloene med belastning som kommer på leddene. Selvsagt hjelper ikke 4 centimeter gummi mot 500 kilo trykk. Men 4 centimeter gummi (en brett yogamatten i fire eller noe?) er nok til å ødelegge balansen og å gjøre løftet vanskeligere. Hvis joggesko hadde de magiske egenskapene folk tror de har, ville vi jo kunne brukt gummien til andre formål. Men siden de ikke funker er det kun joggesko som bruker magisk gummi. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er helt fantastiske til å jogge med, de gir liksom medfart. Men nå fikk jeg bare brukt dem en gang, er kronisk syk, og kommer ikke til å jogge igjen. Tenkte å selge dem på finn.no, men ser at man får veldig lite for dem og det er veldig gode sko å gå på, så jeg tenkte om jeg kunne bruke dem til å gå på tur med da, med turbukse liksom. Ser jo selv at det blir feil, men ville bare høre hva KG mente Anonymkode: b996f...20a Hvilken model er det? Hvilken sko skulle du heller gått med? Jeg går og jogger (med eller uten turbukse) i de samme ASICS joggeskoene.
Knask Skrevet 19. april 2016 #10 Skrevet 19. april 2016 Ja, hvorfor ikke? Men skal sies at jeg går gjerne fjelltur i støvler og kjeledress.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #11 Skrevet 19. april 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Hvilken model er det? Hvilken sko skulle du heller gått med? Jeg går og jogger (med eller uten turbukse) i de samme ASICS joggeskoene. Modellen er Mizuno Wave Creation, jeg betalte 2000 kr for dem i fjor. TS Anonymkode: b996f...20a
ajarRun Skrevet 19. april 2016 #12 Skrevet 19. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Modellen er Mizuno Wave Creation, jeg betalte 2000 kr for dem i fjor. TS Anonymkode: b996f...20a Mye å bruke på sko. Jeg ville bare brukt dem til det jeg ville. Ingen ser på skoene og mange går på tur i joggesko. Å kle seg i goretex når det ikke er nødvendig blir bare teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå