Gå til innhold

Cottage cheese, hva synes folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle dø, siden alle sa det smakte dritt. Men jeg liker det! Noen flere?

Strandkroppen 2016 here I come! ;)

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hørt noen si at de synes Cottage Cheese smaker dritt.

Jeg liker det i alle fall.. det smaker jo ikke så mye heller. Godt med bær på.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er fryktelig!  :grine:  

Men ellers liker jeg jo det meste, typisk! :dry: Kan jo og være at jeg burde spist det på en annen måte, med noe annet tilbehør. Vet ikke hva folk bruker å ha til.  

• Liker 5
Skrevet (endret)

Cottage cheese med jordbærsyltetøy og oppklipt fiken går for å være hverdagsdessert her i huset. Noe søtt etter middagen, til ettermiddagskaffen. Ekte, ikke lett-typen. 

Varieres med banan.

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Arktis skrev:

Jeg synes det er fryktelig!  :grine:  

Men ellers liker jeg jo det meste, typisk! :dry: Kan jo og være at jeg burde spist det på en annen måte, med noe annet tilbehør. Vet ikke hva folk bruker å ha til.  

Jeg pleier å røre sammen noen bær fra frysen eller bare ha hele bær ved siden av. Eller bare litt syltetøy.

Skrevet

Cc med avocado - yummy😝

Skrevet
Et øyeblikk siden, Monky skrev:

Cc med avocado - yummy😝

Det må jeg prøve. Kjøpte tomater til idag. Kanskje jeg klarer meg på Cottage cheese frem til sommerferien. Skal vel godt gjøres men...

Skrevet

CC med bringebærsyltetøy er kjempegodt. :wow:

• Liker 2
Skrevet

Aldri smakt det.

Har hørt en del negativt, så da vil jeg selvsagt smake selv. Husker aldri på det når jeg er på butikken, blir bare stående å stirre inn i yoghurtavdelingen og ha på følelsen at jeg skulle noe der..

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Whoops skrev:

Jeg pleier å røre sammen noen bær fra frysen eller bare ha hele bær ved siden av. Eller bare litt syltetøy.

Har prøvd med bær fra fryseren som jeg tinte, det så ikke spesielt digg ut når det ble blandet sammen. Skal gi det et nytt forsøk med syltetøy. :) 

• Liker 1
Skrevet

Elsker cottage cheese <3

• Liker 2
Skrevet

Det eeer så godt! 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Arktis skrev:

Har prøvd med bær fra fryseren som jeg tinte, det så ikke spesielt digg ut når det ble blandet sammen. Skal gi det et nytt forsøk med syltetøy. :) 

Jeg blander det ikke sammen.. bare legg det oppå, nesten som riskrem. Uansett hva du blander med cottage cheese så ser det rart ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er: Cottage cheese, banan, grønne epler, mandler, rosiner og kanel :D Bedre en godteri!

Bananen moser jeg helt og blander inn i cottage cheesen :)

Anonymkode: f46c5...fea

• Liker 2
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

CC med lettsyltetøy eller friske bær/frukt er veldig godt. Blander ut med yougurt naturell eller kezam innimellom. CC med kezam, noen dråper mandelekstrakt og litt ublandet fun bringebærsaft på toppen smaker som riskrem.

AnonymBruker
Skrevet

Selve smaken er helt grei men konsistensen minner altfor  mye om oppkast til at jeg klarer å få det ned.

Anonymkode: 23338...210

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det ekleste jeg har spist, må være sånn sur fitte med klumpete utflod smaker :kvalm:

Anonymkode: e3a9e...2ff

• Liker 5
Skrevet
38 minutter siden, applestories skrev:

Aldri smakt det.

Har hørt en del negativt, så da vil jeg selvsagt smake selv. Husker aldri på det når jeg er på butikken, blir bare stående å stirre inn i yoghurtavdelingen og ha på følelsen at jeg skulle noe der..

Det smaker egentlig bare klumpete helmelk. Ganske nøytralt, og ingen treningshjelp i form av gledeshopp... :hoppe:

AnonymBruker
Skrevet

For kjedelig å spise alene, men veldig godt sammen med andre ting, både salt og søtt. :) Frukt, syltetøy, avocado, spekemat m.m. 

Anonymkode: 0e3d6...221

Skrevet

Jeg klarer ikke å få det i meg i "fersk" tilstand, men bruker det i eggeomelett, og i cc-lapper :) Har også brukt det som et ostelag i lasagne med squash :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...