DeLorean Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Jeg trodde jeg skulle dø, siden alle sa det smakte dritt. Men jeg liker det! Noen flere? Strandkroppen 2016 here I come! 1
Whoops Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Har aldri hørt noen si at de synes Cottage Cheese smaker dritt. Jeg liker det i alle fall.. det smaker jo ikke så mye heller. Godt med bær på. 4
Arktis Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Jeg synes det er fryktelig! Men ellers liker jeg jo det meste, typisk! Kan jo og være at jeg burde spist det på en annen måte, med noe annet tilbehør. Vet ikke hva folk bruker å ha til. 5
Zenobia Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 (endret) Cottage cheese med jordbærsyltetøy og oppklipt fiken går for å være hverdagsdessert her i huset. Noe søtt etter middagen, til ettermiddagskaffen. Ekte, ikke lett-typen. Varieres med banan. Endret 19. april 2016 av Zenobia 2
Whoops Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 2 minutter siden, Arktis skrev: Jeg synes det er fryktelig! Men ellers liker jeg jo det meste, typisk! Kan jo og være at jeg burde spist det på en annen måte, med noe annet tilbehør. Vet ikke hva folk bruker å ha til. Jeg pleier å røre sammen noen bær fra frysen eller bare ha hele bær ved siden av. Eller bare litt syltetøy.
DeLorean Skrevet 19. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2016 Et øyeblikk siden, Monky skrev: Cc med avocado - yummy😝 Det må jeg prøve. Kjøpte tomater til idag. Kanskje jeg klarer meg på Cottage cheese frem til sommerferien. Skal vel godt gjøres men...
Polly Ester Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 CC med bringebærsyltetøy er kjempegodt. 2
applestories Skrevet 19. april 2016 #9 Skrevet 19. april 2016 Aldri smakt det. Har hørt en del negativt, så da vil jeg selvsagt smake selv. Husker aldri på det når jeg er på butikken, blir bare stående å stirre inn i yoghurtavdelingen og ha på følelsen at jeg skulle noe der.. 2
Arktis Skrevet 19. april 2016 #10 Skrevet 19. april 2016 6 minutter siden, Whoops skrev: Jeg pleier å røre sammen noen bær fra frysen eller bare ha hele bær ved siden av. Eller bare litt syltetøy. Har prøvd med bær fra fryseren som jeg tinte, det så ikke spesielt digg ut når det ble blandet sammen. Skal gi det et nytt forsøk med syltetøy. 1
Whoops Skrevet 19. april 2016 #13 Skrevet 19. april 2016 Et øyeblikk siden, Arktis skrev: Har prøvd med bær fra fryseren som jeg tinte, det så ikke spesielt digg ut når det ble blandet sammen. Skal gi det et nytt forsøk med syltetøy. Jeg blander det ikke sammen.. bare legg det oppå, nesten som riskrem. Uansett hva du blander med cottage cheese så ser det rart ut. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #14 Skrevet 19. april 2016 Min favoritt er: Cottage cheese, banan, grønne epler, mandler, rosiner og kanel :D Bedre en godteri! Bananen moser jeg helt og blander inn i cottage cheesen Anonymkode: f46c5...fea 2
Gjest Daryl Dixon Skrevet 19. april 2016 #15 Skrevet 19. april 2016 CC med lettsyltetøy eller friske bær/frukt er veldig godt. Blander ut med yougurt naturell eller kezam innimellom. CC med kezam, noen dråper mandelekstrakt og litt ublandet fun bringebærsaft på toppen smaker som riskrem.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #16 Skrevet 19. april 2016 Selve smaken er helt grei men konsistensen minner altfor mye om oppkast til at jeg klarer å få det ned. Anonymkode: 23338...210 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #17 Skrevet 19. april 2016 Det ekleste jeg har spist, må være sånn sur fitte med klumpete utflod smaker Anonymkode: e3a9e...2ff 5
Kamikatze Skrevet 19. april 2016 #18 Skrevet 19. april 2016 38 minutter siden, applestories skrev: Aldri smakt det. Har hørt en del negativt, så da vil jeg selvsagt smake selv. Husker aldri på det når jeg er på butikken, blir bare stående å stirre inn i yoghurtavdelingen og ha på følelsen at jeg skulle noe der.. Det smaker egentlig bare klumpete helmelk. Ganske nøytralt, og ingen treningshjelp i form av gledeshopp...
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #19 Skrevet 19. april 2016 For kjedelig å spise alene, men veldig godt sammen med andre ting, både salt og søtt. Frukt, syltetøy, avocado, spekemat m.m. Anonymkode: 0e3d6...221
Kamelia83 Skrevet 19. april 2016 #20 Skrevet 19. april 2016 Jeg klarer ikke å få det i meg i "fersk" tilstand, men bruker det i eggeomelett, og i cc-lapper Har også brukt det som et ostelag i lasagne med squash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå