Gå til innhold

Hvilken ansiktsrens-servietter er du fornøyd med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg må innrømme at jeg er veldig slurvete og lat ifht å rense huden.. men sånne renseservietter er noe jeg liker.

Har prøvd litt forskjellige, men er litt usikker på hvem som er best for huden? Hva er din erfaring?

Anonymkode: a025b...111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Takler dem ikke.

Skrevet

Babywipes. Har sensitiv hud, så våtservietter beregnet for babyer er de beste :)

Skrevet (endret)

ville heller brukt en flytende rens. liker godt kokosolje eller den oljerensen fra the body shop :)

hvis du absolutt vil ha servietter liker jeg ole henriksen sine

Endret av maiskorn
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer meg egentlig veldig fint med ett vanlig håndkle... :)

Anonymkode: db5d1...000

Skrevet

Den rosa fra Rema1000 til rundt 10 kr :laugh: Billig, lukter godt og fungerer bra med akkurat passe fukt!

AnonymBruker
Skrevet

Simple sine. Men bruker helst den skumrensen de har.

Anonymkode: 37f6b...74f

AnonymBruker
Skrevet

Simple cleansing wipes. Har brukt de i alle år

(unnskyld caps lock. Tastatur har hengt seg opp)

Anonymkode: 89fb9...8dd

• Liker 5
Gjest Dwight
Skrevet
1 minutt siden, Fireball skrev:

Den rosa fra Rema1000 til rundt 10 kr :laugh: Billig, lukter godt og fungerer bra med akkurat passe fukt!

Helt enig! Simple og disse må jeg skrubbe med, men disse billige tar alt uten at jeg må fukte!

Skrevet
Et øyeblikk siden, Dwight skrev:

Helt enig! Simple og disse må jeg skrubbe med, men disse billige tar alt uten at jeg må fukte!

Ja og lettere å ha med på overnatting/ferie osv. Liker den godt! :) Men liker ikke så godt First Price sin, så er noe med den fra Rema 1000 :laugh: 

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Liker Aqua Derma og Harmoni fra Vita. Innimellom Ole Henriksen sin, men den er noen ganger for sterk for huden min. Bruker heller aldri sistnevnte rundt øynene. Bruker også en av disse billigmerkene kjøpt på Bunnpris (rosa pakning). Tidligere syntes jeg alle våtservietter virket som de tettet porene,men har inntrykk av at det bare kommer flere og flere merker på markedet.

(Litt utenfor trådens tema, men jeg bruker iblant Garnier Miscellar Cleansing Water på en bomullsdott,og det tar ikke veldig mye lengre tid enn ansiktsservietter, har jeg funnet ut. )

AnonymBruker
Skrevet
Den 19.4.2016 at 16.36, Fireball skrev:

Jeg synes de blir tørre ganske fort, jeg.

Anonymkode: ecfe6...7db

AnonymBruker
Skrevet

Bruker serviettene for underlivshygiene 😂 Myke og milde nok for meg :) 

Anonymkode: 86635...3bb

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de blir tørre ganske fort, jeg.

Anonymkode: ecfe6...7db

Kommer jo an på hvordan man oppbevarer de; lukker man ordentlig igjen evt har en plastpose rundt, holder de lenge :) 

Skrevet

Jeg foretrekker de fra first price jeg altså.

Skrevet

Jeg foretrekker Gunry sine (kjøper mine på Europris). Har prøvd mange andre servietter, men enten er serviettene for tørre eller så tørker de ut huden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...