AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Hvorfor synes vi det kan være digg å lukte på egen promp, mens andres promp er ekkel? Anonymkode: 01f9d...08c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Barnebarnet mitt på tre år liker ikke lukten av noens promp, men synes snakk om promp/bæsj/tiss er ustyrtelig morsomt. Anonymkode: b076a...75d 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor synes vi det kan være digg å lukte på egen promp, mens andres promp er ekkel? Anonymkode: 01f9d...08c Jeg kan godt tørke min egen ræv etter toalettbesøk, men jeg vil helst slippe å tørke andre. Så vår egen dritt og annet er vel mer tolerabelt enn andres Anonymkode: 55a78...b40 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor synes vi det kan være digg å lukte på egen promp, mens andres promp er ekkel? Anonymkode: 01f9d...08c Jeg deler ikke den erfaringen, men se her om sildas funskjoner med sin promp: Silda promper Tusenvis av sild holder sammen i en stim fordi det er en god taktikk når man ikke vil bli spist av andre og større fisker. Er man mange i en stim eller flokk, er det lettere å forvirre de som vil spise en og sannsyneligheten for at nettopp du skal bli spist er mye mindre. Når man lever i flokk er kommunikasjon viktig. Forskerne har funnet ut at silda sannsynligvis bruker promping for å kommunisere med hverandre. Luft slippes ut av gattåpningen eller anus – og det kan for eksempel brukes til å varsle fare." http://www.wwf.no/bibliotek/fantastisk/naturen_naa/sildas_vandring/ Anonymkode: 3c419...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan godt tørke min egen ræv etter toalettbesøk, men jeg vil helst slippe å tørke andre. Så vår egen dritt og annet er vel mer tolerabelt enn andres Anonymkode: 55a78...b40 Jeg har forståelse for at det er slik for deg og mange andre. Men for meg er ikke det ene verre enn det andre. (Har gjort det i jobbsammenheng). Anonymkode: 3c419...a3f 1
Chizue Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Synes ikke det er digg å lukte på min egen promp... Men synes ikke at fising er noe flaut Er litt verre om man sitter på i en bil/buss og noen fyrer av en smyger rett foran deg Og det eneste du tenker på er "Skal jeg gå av dette stoppet og vente på neste, eller skal jeg klare å holde ut til vi er framme...."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå