Gå til innhold

egen promp god, andres promp ekkel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor synes vi det kan være digg å lukte på egen promp, mens andres promp er ekkel?

Anonymkode: 01f9d...08c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnebarnet mitt på tre år liker ikke lukten av noens promp, men synes snakk om promp/bæsj/tiss er ustyrtelig morsomt.

Anonymkode: b076a...75d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor synes vi det kan være digg å lukte på egen promp, mens andres promp er ekkel?

Jeg kan godt tørke min egen ræv etter toalettbesøk, men jeg vil helst slippe å tørke andre. Så vår egen dritt og annet er vel mer tolerabelt enn andres :P

Anonymkode: 55a78...b40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg deler ikke den erfaringen,

men se her om sildas funskjoner med sin promp:

Silda promper :a034::fart2:
Tusenvis av sild holder sammen i en stim fordi det er en god taktikk når man ikke vil bli spist av andre og større fisker. Er man mange i en stim eller flokk, er det lettere å forvirre de som vil spise en og sannsyneligheten for at nettopp du skal bli spist er mye mindre. Når man lever i flokk er kommunikasjon viktig. Forskerne har funnet ut at silda sannsynligvis bruker promping for å kommunisere med hverandre. Luft slippes ut av gattåpningen eller anus – og det kan for eksempel brukes til å varsle fare."

http://www.wwf.no/bibliotek/fantastisk/naturen_naa/sildas_vandring/

Anonymkode: 3c419...a3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt tørke min egen ræv etter toalettbesøk, men jeg vil helst slippe å tørke andre. Så vår egen dritt og annet er vel mer tolerabelt enn andres :P

Anonymkode: 55a78...b40

Jeg har forståelse for at det er slik for deg og mange andre.

Men for meg er ikke det ene verre enn det andre. (Har gjort det i jobbsammenheng).

Anonymkode: 3c419...a3f

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det er digg å lukte på min egen promp...
Men synes ikke at fising er noe flaut :) 

Er litt verre om man sitter på i en bil/buss og noen fyrer av en smyger rett foran deg :fnise:  Og det eneste du tenker på er "Skal jeg gå av dette stoppet og vente på neste, eller skal jeg klare å holde ut til vi er framme...."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...