AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Begynte på skole fordi arbgiver krevde det, midt i utdannelsen ( har også tatt opp studielån ) får jeg så og si beskjed om og avslutte den, ( de vil jeg skal lyge til skolen ) de sier jeg plutselig har for høy ansenitet og bruker mot meg at jeg ikke har serffikat. ( Ingenting å gjør med jobben i det hele tatt ) Jeg har blit kalt en "trussel,"- og bedriften mister oppdrag, det gikk ut over meg- går faktisk til psykolog for jeg er utslitt etter dobbeltopp i mange år- og nå etter. Har virkelig arb givere lov til å holde på slik som dette? er nå sykemeldt. Denne sjefen har snakket til meg som om jeg var et barn på 3 år som skal oppdras, finner meg ikke i det lenger. Anonymkode: cdb22...5b6
fuerza Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Kontakt arbeidstilsynet og forhør deg om dine rettigheter. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 4 minutter siden, fuerza skrev: Kontakt arbeidstilsynet og forhør deg om dine rettigheter. Synes det høres utrolig ut alle bare kan tråkke på deg som de vil,og slippe unna med det. Anonymkode: cdb22...5b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå