AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Ting som at jeg ikke konstant vil holde han i hånda når vi er ute og går, av og til blir det upraktisk og av og til vil jeg rett og slett bare gå med hendene rett ned. Men da sier han at jeg er flau over han. Og når jeg bruker hette når det regner og solbriller når det er sol. Da sier han at jeg gjemmer meg så folk ikke skal se at vi er sammen. En gang ble han sur fordi jeg hadde håret i hestehale, da så jeg så streng ut. Oppsummert virker det som han er veldig opptatt av at folk skal se at vi er sammen og at folk skal se HELE meg. Hva er det egentlig som skjer? Er han bare stolt av meg eller er dette tegn på at han er litt eiesyk? Anonymkode: 36a54...d25
Antoinette Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Han virker full av usikkerhet og det er lite tiltrekkende. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 2 minutter siden, Antoinette skrev: Han virker full av usikkerhet og det er lite tiltrekkende. Jeg synes det er veldig vanskelig å hjelpe han og, vet ikke om det er mulig. Gir han alt mulig av komplimenter, er veldig fysisk osv. Men det kan bli for mye av det gode for meg og. Og stadig er det spørsmål om hva jeg liker med han, om jeg er glad i han, om jeg har savnet han i løpet av dagen... Det tar liksom ikke slutt. Det spiser meg litt opp, merker jeg. Anonymkode: 36a54...d25
Tekopper Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Får lyst til å spørre om han ble mobba når han var liten? Minner veldig om tidligere-mobbeoffer-usikkerhet som jeg har støtt på.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 3 minutter siden, Tekopper skrev: Får lyst til å spørre om han ble mobba når han var liten? Minner veldig om tidligere-mobbeoffer-usikkerhet som jeg har støtt på. Ja han har fortalt om det en gang Anonymkode: 36a54...d25
Tekopper Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja han har fortalt om det en gang Anonymkode: 36a54...d25 kan være at han trenger noen proffe å snakke med om dette. Usikkerheten for om han er bra nok og om du vil bli sett med han osv... du vil ikke være i stand til å gi han nok bekreftelser til at han slutter å være usikker, og dessverre kan det få deg til å ta avstand fra han. Dette er noe han må jobbe med inni seg. Gi han gjerne beskjed om at hvis han ikke gjør det, blir det å ødelegge deres forhold, og sannsynligvis mange fremtidige forhold for han også.
Gjest BethD Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 1 time siden, Antoinette skrev: Han virker full av usikkerhet og det er lite tiltrekkende. Jepp..enig
Juniper Skrevet 20. april 2016 #8 Skrevet 20. april 2016 Du kan ikke "reparere" han. Han må ville endre seg selv. Vil han ikke det, så kommer du ikke langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå