Gjest carmabell Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Vet dere ikke er synske, men ønsker å høre om noen har lignende erfaringer ventet mensen i går og hadde store menssmerter i rygg og kjempesåre bryster. Men mensen kom ikke og fortsatt null tegn til mens. Smertene forsvant utover dagen i går, bortsett fra brystene. Venter tester i posten i morgen, men er så spent! Noen som har lignende erfaringer og var det eventuelt mens som kom eller graviditet?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Ja, selvfølelig er det noen som har opplevd dette og som var gravide, på samme måte som det er noen som har opplevd dette og ikke var gravide. Anonymkode: 902ba...e9f
duplexx Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Har det sånn hver gang jeg skal ha mensen...
lakrisbåten Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Jeg hadde det sånn før jeg fikk hormonbehandling. Før fikk jeg vonde pupper og brystvorter alt dagen etter EL og frem til mensen. Men det sluttet helt etter behandling. Aner ikke om dette er bra eller ikke. Har lest at ømme bryster skyldes økt progresteron som vi har økt produksjon av etter EL.
lakrisbåten Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvfølelig er det noen som har opplevd dette og som var gravide, på samme måte som det er noen som har opplevd dette og ikke var gravide. Anonymkode: 902ba...e9f Ja, selvsagt. Og dette vet sannsynligvis TS også. Men vi som er her er spente lufter spenningen her inne. Det må være greit, da. Lykke til, TS. Blir spennende å se i morgen.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 Jeg kjenner god forskjell på puppeømheten ifht til før mens eller om det er en spire på vei. Er det mensen som kommer blir puppene veldig såre. Er jeg gravid, kjenner jeg stikninger ala samme følelsen som når melka kommer når man ammer. Det stråler liksom innover i brystene. Anonymkode: 3bb07...176 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå