Gå til innhold

Outlook datahjelp pronto..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte noen varer på nettet på søndag, men i dag når jeg skulle sjekke "mindre ordre" på nettsiden fant jeg ut at jeg hadde glemt å aktivere kontoen min der (dette har ingenting å gjøre med bestillingen min, men jeg får ikke logget inn på nettsiden for å se hvor varene befinner seg for øyeblikket). Prøvde å få tilsendt ny aktiveringslenke, dette gikk ikke, fant så ut at jeg hadde klart å blokkere denne nettsiden på grunn av mye spam. Jeg slettet e-postadressen fra "blokkerte avsendere" og prøvde på nytt. Ingen ny aktiveringslenke i e-posten min.. 

Dette er generelt ikke noe problem, men jeg skulle gjerne ha sett når pakken kommer, ha kvitteringen på mail, og jeg er usikker på om jeg får beskjed om når jeg kan hente pakken på mobil eller på mail (noe som kan bli et problem siden jeg ikke får mail fra denne nettsiden).

Noen som vet råd? :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:icon_frown:

Skrevet

Kontakt nettbutikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...