Gå til innhold

malindus.blogg.no

jdb92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker henne til og med helt fra Nettby-tiden, da hun var gravid og startet blogg :fnise:  Hun har vel blogget siden, bare byttet plattform/adresse? Hvertfall ikke fulgt spesielt med på henne de siste årene :) Virker som en søt jente!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comeback? Jeg er innom bloggen hennes daglig. Synes hun er mye mer fornuftig og ekte enn de andre bloggerne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser bloggen og følger henne på instagram. Virker som en ung jente som ikke har fått utdelt de enkleste oppgavene her i livet, og som takler det på strak arm. Respekt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe comeback. Hun har jo hatt bloggen hele tiden siden hun begynte. Er også en god stund siden hun kom tilbake til blogg.no

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ts mente at hun nå har begynt å blogge fast igjen, siden det tok lang tid mellom innleggene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fulgt bloggen siden Malin var baby.

Linn har opplevd mye vondt og vanskelig, og har en brokete barndom bak seg. Dette preger henne helt tydelig. Hun har ikke fullført vgs og klarer ikke å jobbe. Samtidig synes jeg hun virker veldig oppegående, skriver bra og tar barna sine på alvor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun skriver mer reflektert og interessant enn de fleste, liker at hun har så mye variasjon er liksom lite av det samme og man vet aldri hva man "får". Likte spesielt det innlegget om barnevernet. En av de få bloggene jeg får noe igjen for å lese, hun har en egen evne til å formidle og formulere som gjør at selv kjedelige hverdager er underholdende å lese om. Jeg kan relatere meg til henne, for i motsetning til mange andre i bloggverden er hun jordnær og viser både de positive og negative sidene av livet.
Så synes jeg hun håndterer det å være mamma til to barn med utfordringer på en veldig god måte, det står respekt av jobben hun gjør. Spesielt når hun ikke har hatt det beste utgangspunktet. :klappe:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innlegg som omhandler modereringen, slike kommentarer tas på ris/ros eller pr PM.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...