Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 gode gamle Oriflame fra mine tenåringsdager på åttitallet ramlet over meg igjen! En kollega kom med brosjyre med masse greier i. Noen som bruker produktenen deres? Hva syns dere?
guerlain Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Har hørt at de produktene er bare noe dritt.. Hvorfor har de aldri feks kommet ut på markede?
Chiquita Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 jeg synes de har gode produkter. Har brukt noen av solproduktene deres, fuktighetskremene og ansiktsmaskene, og jeg er veldig godt fornøyd. *må vel kontakte konsultenen "min" igjen og bestille noen flere varer, er snart tom for ansiktsmaske og fotkrem* Hvorfor har de aldri feks kommet ut på markede? De har jo være ute på markedet i mange år. Det er bare det at slikt salg foregår via homeparty-prinsippet...
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #4 Skrevet 26. oktober 2004 Har hørt at de produktene er bare noe dritt.. Hvorfor har de aldri feks kommet ut på markede? De har vært på markedet i tretti år eller noe sånt, men de velger å markedsføre gjennom salgskonsulenter i stedet for over disk. Det har INGEN ting med kvaliteten å gjøre. Det har med å spare en bråta penger til markedsføring å gjøre, ikke noe annet. Har ikke vært borti dem på mange mange år, men produktene var gode den gang i hvert fall, bortsett fra at det var en del bjørk i noen av dem, som endel reagerte på. Ellers - helt fine produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå