AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Her hører man hele tiden at vi damer må ta mer initiativ ovenfor dere menn. Det har jeg nå gjort. Tre ganger på rad. Og hva skjedde? Jo disse mannfolka ble så fulle av seg selv og så kjepphøye at de alle dro rett på dameraid. Neste gang skal mannen jaggu bevise ovenfor meg at han vil være med meg. Anonymkode: 984fb...c78 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Damer som gruppe må ta mer initiativ. Ett individ blir en dråpe i havet og har ingen målbar effekt. Anonymkode: 38b31...bb1 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her hører man hele tiden at vi damer må ta mer initiativ ovenfor dere menn. Det har jeg nå gjort. Tre ganger på rad. Og hva skjedde? Jo disse mannfolka ble så fulle av seg selv og så kjepphøye at de alle dro rett på dameraid. Neste gang skal mannen jaggu bevise ovenfor meg at han vil være med meg. Anonymkode: 984fb...c78 Dette er menn som oppfører seg som kvinner. Ikke bra. Anonymkode: e0e61...540 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer som gruppe må ta mer initiativ. Ett individ blir en dråpe i havet og har ingen målbar effekt. Anonymkode: 38b31...bb1 Ta deg en tørr bolle. Menn mangler selvinnsikt og opphøyer seg selv for mye innimellom. Anonymkode: 984fb...c78 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta deg en tørr bolle. Menn mangler selvinnsikt og opphøyer seg selv for mye innimellom. Anonymkode: 984fb...c78 Det er bare du som har dårlig smak. Finnes masse greie menn. Anonymkode: 38b31...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare du som har dårlig smak. Finnes masse greie menn. Anonymkode: 38b31...bb1 Jeg har ikke dårlig smak. Men jeg er for grei. Anonymkode: 984fb...c78 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 Kan det ha noe med at man opplever noe som aldri har skjedd før? Uansett velkommen til hverdagen til mange av oss. Prøve seg på en jente og finne ut at hun driver/møter andre menn også. Anonymkode: eb08e...e2c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 Jeg har sjekket opp menn flere ganger, med stor suksess. Det handler i stor grad om selvtillit, og utstråling. Kanskje du var litt vag eller usikker da du sjekket de opp, TS? Anonymkode: c9055...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #9 Skrevet 19. april 2016 Jeg er en av de som liker kvinner som tar initiativ, men har hørt fra flere venninner at mange menn får bedre selvtillit at å være med dem også blir de helt vinglete hvis noen flørter med dem. Ikke er trofaste og veldig usikre. Jeg er ikke sånn, av en eller annen grunn. Men tror det har med selvtillit å gjøre. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om andre damer flørter med meg mens jeg har dame, tar det som et kompliment og går videre. Anonymkode: c49f8...41f 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #10 Skrevet 19. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en av de som liker kvinner som tar initiativ, men har hørt fra flere venninner at mange menn får bedre selvtillit at å være med dem også blir de helt vinglete hvis noen flørter med dem. Ikke er trofaste og veldig usikre. Jeg er ikke sånn, av en eller annen grunn. Men tror det har med selvtillit å gjøre. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om andre damer flørter med meg mens jeg har dame, tar det som et kompliment og går videre. Anonymkode: c49f8...41f Vinglete var en god beskrivelse på hvordan de reagerer ja. Anonymkode: 984fb...c78 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #11 Skrevet 19. april 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vinglete var en god beskrivelse på hvordan de reagerer ja. Anonymkode: 984fb...c78 Har hatt mange samtaler med venninner, siden jeg er en som ønsker at de skal ta mer initiativ. En venninne var nettopp i et forhold som bare varte i 3 måneder fordi han ikke klarte å håndtere at en annen jente flørta med han. Gikk rett på`an. Dere må ta initiativ, men finn noen med selvtillit og ryggrad. Anonymkode: c49f8...41f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #12 Skrevet 19. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en av de som liker kvinner som tar initiativ, men har hørt fra flere venninner at mange menn får bedre selvtillit at å være med dem også blir de helt vinglete hvis noen flørter med dem. Ikke er trofaste og veldig usikre. Jeg er ikke sånn, av en eller annen grunn. Men tror det har med selvtillit å gjøre. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om andre damer flørter med meg mens jeg har dame, tar det som et kompliment og går videre. Anonymkode: c49f8...41f Slik ble eksen min da han fikk seg kjæreste (meg) for første gang på flere år. Han fikk mye selvtillit og ble vinglete, noe som absolutt ikke funket for oss. Det var bra for eksen (en god mann, egentlig), og etter mye tenking, så er det bra for meg også. Så lenge han holder på den selvtilliten og er glad, så skal jeg ikke dvele. Følte meg som et springbrett til noe bedre. Det var sårt først, men jeg kommer ikke til å bytte attitude pga. det. Orker ikke å spille noe spill. Anonymkode: 828d4...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #13 Skrevet 19. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her hører man hele tiden at vi damer må ta mer initiativ ovenfor dere menn. Det har jeg nå gjort. Tre ganger på rad. Og hva skjedde? Jo disse mannfolka ble så fulle av seg selv og så kjepphøye at de alle dro rett på dameraid. Neste gang skal mannen jaggu bevise ovenfor meg at han vil være med meg. Anonymkode: 984fb...c78 Ehh du har prøvd å sjekke opp 3 stk og blitt avvist og nå har du gitt opp? Du når jo ikle de fleste menn til knærne en gang. Slike tall er jo ikke uvanlig for en mann å få bare på en eneste kveld... 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta deg en tørr bolle. Menn mangler selvinnsikt og opphøyer seg selv for mye innimellom. Anonymkode: 984fb...c78 Menn er de som mangler selvinnsikt sier du? Hva er det du røyker for noe? Anonymkode: 52980...664
Okapi Skrevet 19. april 2016 #14 Skrevet 19. april 2016 Jeg tror egentlig "han ble vinglete" er et slags forsvar litt på nivå med "menn liker jakten". Han ble ikke vinglete fordi du tok initiativ, han var vinglete fordi han var usikker på om han ville ha deg. Uansett om man er mann eller kvinne, av og til prøver man seg på en som er usikker, og da er det liksom ens jobb å overbevise vedkommende om man er verdt å satse på. Det er ikke det at man prøver som gjør at folk blir vinglete. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #15 Skrevet 19. april 2016 11 minutter siden, Okapi skrev: Jeg tror egentlig "han ble vinglete" er et slags forsvar litt på nivå med "menn liker jakten". Han ble ikke vinglete fordi du tok initiativ, han var vinglete fordi han var usikker på om han ville ha deg. Uansett om man er mann eller kvinne, av og til prøver man seg på en som er usikker, og da er det liksom ens jobb å overbevise vedkommende om man er verdt å satse på. Det er ikke det at man prøver som gjør at folk blir vinglete. I mitt tilfelle var han nok usikker, ja. Derfor er det egentlig best om man er ærlig å avslutter det tidligst som mulig! TS, bare fortsett å lete etter en som passer deg bedre. Du trenger ikke bli kald eller avvisende for å finne deg en fin fyr Anonymkode: 828d4...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #16 Skrevet 19. april 2016 Hehe huff, har samme erfaring selv den ene dumpet meg etter 4 mnd med dating og kom krypende tilbake etter en måneds tid. Da hadde han vel funnet ut at nei, han fikk nok ikke napp hos Victoria's Secret lookaliken han hadde sett seg ut alikevel men da var jeg ikke interessert lenger, da hadde jeg gått videre. En annen endte opp med å trekke seg unna så fort jeg tok litt initiativ. Da var jeg visst ikke så spennende lenger. Det er ikke det at man bør gi opp, men jeg tror vel fortsatt litt på dette med at hvis en mann møter en dame han virkelig vil ha, så er det ikke vits å løpe etter han, for han VIL sørge for at du vet at han vil ha deg. Jeg for min del gidder derfor ikke prøve å "løpe etter" en mann lenger, da dette i mine øyne betyr at han rett og slett ikke er interessert. Anonymkode: ff62b...59e 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #17 Skrevet 19. april 2016 Jeg skal ikke gi opp eller bli bitter. Men jeg blir veldig lei meg. I alle tilfellene er mye investert her. Fra begges sider. Før de har blitt vinglete og flørtet med andre. Samtidig har de alle holdt meg varm også. De vil ikke ha meg men de vil ikke gi slipp heller. Det har gjort ting tungt for meg. Anonymkode: 984fb...c78
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #18 Skrevet 19. april 2016 Har sjekket opp menn med suksess og ikke suksess, alle blir avvist og ofte skal man prøve mange før det blir score, ikke gi opp Anonymkode: 4b93b...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #19 Skrevet 19. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sjekket opp menn med suksess og ikke suksess, alle blir avvist og ofte skal man prøve mange før det blir score, ikke gi opp Anonymkode: 4b93b...ed9 Men jeg føler meg ikke avvist. Tvert i mot gikk det mot forhold med alle tre. Datet de sånn ca to-tre måneder hver. Føler meg mer dumpa. Men jeg gir ikke opp altså. Men jeg tar en lengre sjekkepause. Jeg kommer ikke til å være aktiv med det første. Anonymkode: 984fb...c78
Gjest Daryl Dixon Skrevet 19. april 2016 #20 Skrevet 19. april 2016 Sånn er det med både menn og damer, man må bare prøve videre. I dating og flørte livet er ikke alt lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå