Gjest Hillary... Skrevet 25. oktober 2004 #1 Del Skrevet 25. oktober 2004 :o Hvorfor skifter folk mobiltelefonnummer? (Med mindre man har narkobaron i hælene...har noen det? Hasj?) Nå kan man jo som kjent behold nummeret man har (og som alle venner og kontakter har). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 25. oktober 2004 #2 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eg skifta nummer etter å ha blitt oppringt seint og tidleg av menn som hadde fått nummeret mitt på ein chat, det var absolutt ikkje eg som hadde lagt ut det nummeret nei. Men eg har planar om å behalde dette nummeret lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #3 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eg skifta nummer etter å ha blitt oppringt seint og tidleg av menn som hadde fått nummeret mitt på ein chat, det var absolutt ikkje eg som hadde lagt ut det nummeret nei. Men eg har planar om å behalde dette nummeret lenge!!! Merkelig at ikke Waco har gitt deg huden full av kjeft for å ikke være villig til å bli kjent med nye mennesker... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 25. oktober 2004 #4 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det har han, berre sjekk dei andre trådane om tlf nummer... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #5 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tidligere var det ikke bare-bare å portere nummeret. Var nok vanligere før å skifte nummer. Enkelte liker å skifte nummer for å luke ut de samtalene som ikke er nødvendige. Det er alltid noen som på død og liv skal ringe titt og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 28. oktober 2004 #6 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg hadde et nummer som det ikke var tilstrekkelig lenge nok siden en annen hadde hatt, og folk ringte feil til meg HELE tiden!!! Jeg ble SÅ lei, at jeg til slutt byttet nummer. Nå har jeg et KONGE nummer som jeg ikke har tenkt å gi slipp på med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 28. oktober 2004 #7 Del Skrevet 28. oktober 2004 Faren til samboeren min kjøpte mobil med nytt telefonnummer til samboeren min for fem år siden. Siden det var faren som kjøpte mobilen, står han som eier av nummeret, selv om det er samboer som står oppført i telefonkatalog etc. Hvis samboer ønsker å bytte teleleverandør, så er ikke dette mulig uten samtykke fra faren hans, osv osv. Faren er veldig opptatt, og har ikke tid til å begynne på papirmølla for at samboer skal bli eier av nummeret. Så nå har samboeren min tenkt å bytte nummer. Han synes det begynner å bli litt tungvint. Andre grunner: *Uvedkommende, masete personer har fått tak i nummeret ditt. *Man har byttet jobb til et upopulært yrke (for eksempel politi), og nummeret ditt har stått i katalogen for i år. *Man har plutselig blitt a/b/c/d kjendis og nummeret står i katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 1. november 2004 #8 Del Skrevet 1. november 2004 Faren til samboeren min kjøpte mobil med nytt telefonnummer til samboeren min for fem år siden. Siden det var faren som kjøpte mobilen, står han som eier av nummeret, selv om det er samboer som står oppført i telefonkatalog etc. Hvis samboer ønsker å bytte teleleverandør, så er ikke dette mulig uten samtykke fra faren hans, osv osv. Faren er veldig opptatt, og har ikke tid til å begynne på papirmølla for at samboer skal bli eier av nummeret. Så nå har samboeren min tenkt å bytte nummer. Han synes det begynner å bli litt tungvint. Andre grunner: *Uvedkommende, masete personer har fått tak i nummeret ditt. *Man har byttet jobb til et upopulært yrke (for eksempel politi), og nummeret ditt har stått i katalogen for i år. *Man har plutselig blitt a/b/c/d kjendis og nummeret står i katalogen. Din samboer trenger ikke å skifte mobilnr. Det holder med å endre det juridiske ansvaret. (Fra din svigerfar til din samboer). Dette gjøres enkelt på et skjema man får hos mobilleverandøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå