AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Har møtt en gutt som jeg virkelig ikke forstår meg på.. kort fortalt, møtte han på en fest for ca 3 måneder siden , ende med at vi hadde sex den kvelden. Det var noe vi begge egentlig ble enige om at ikke skulle skje, men skjedde likevell selfølgelig.. Neste morgen når jeg dro derrifra , tenkte jeg bare at jeg kom aldri til å høre fra han igjenn likevell så dette var det bare å ikke tenke noe mere på ;p Men ca 2 dager etterpå fikk jeg melding om vi skulle finne på noe , så jeg dro hjem til han å vi så en film før jeg måtte dra hjem. Hadde ikke sex den kvelden. Dagen etter spurte han om det samme å den kvelden ble jeg med han hjem til noen kompiser av han. Trodde egentlig at han bare var ute etter sex , men blir så forvirret når han introduserer meg for vennene sine og er oftere på besøk der vi ikke har sex enn at vi faktisk har sex. Vi har hatt sex flere ganger siden vi møttes men ikke så ofte egentlig. Han har også tatt meg med hjem til moren sin, når han gjør sånt så får det meg til å tro at det er noe mere mellom oss, men pluttselig hører jeg ikke noe serlig fra han, vet han er veldig opptatt med diverse , men hvis vi skal finne på noe på hverdag så er det for oftes etter kl 11 på kvelden å det er litt vanskelig for meg som jobber på dagtid.. Han sier han liker å finne på ting med meg å at han liker det at jeg ikke maser, jeg liker ikke å mase på å finnepå noe, har heller sakt han får si ifra når han har tid. Når jeg er hjemme oss han så ligget vi for oftes sammen på soffaen å ser film eller noe. Men hvis vi er sammen med kompisene hans så blir han litt mere care , men er fortsatt han som spør om jeg vill være med . Var en liten periode der vi ikke snakket så mye,men han tok pluttselig kontakt igjen. Men vi har sjeldent kontakt over telefon eller internett. Er for oftes kun for å avtale om å møtes . Får både signaler om at han liker meg som mere en som venn og ikke. Hva tror dere? Var sikkert mye som ikke ble skrevet her nå. Anonymkode: aa9f2...f61
peppermyntete Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Du må nesten bare spørre han, det er eneste mulighet hvis du vil ha et klart svar. Vi kan bare gjette.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 10 minutter siden, peppermyntete skrev: Du må nesten bare spørre han, det er eneste mulighet hvis du vil ha et klart svar. Vi kan bare gjette. Ja, jeg vet.. men er litt redd for å spørre i og med at han har sagt at han liker være med meg fordi jeg ikke maser om sånt : p Anonymkode: aa9f2...f61
Zouk Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Mulig han liker deg fordi han kan kjøre fullstendig sitt eget løp, men hvis du ønsker deg noe mer får du det bare vondere og vondere. Og en eventuell avvising blir også vondere og vondere. Men han virker veldig komfortabel med å ha deg i livet sitt. Hvis du spør, kanskje han får en oppvekker; "hmm, det er kanskje en god ide med noe mer forpliktende".
ks95 Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 30 minutter siden, Zouk skrev: Mulig han liker deg fordi han kan kjøre fullstendig sitt eget løp, men hvis du ønsker deg noe mer får du det bare vondere og vondere. Og en eventuell avvising blir også vondere og vondere. Men han virker veldig komfortabel med å ha deg i livet sitt. Hvis du spør, kanskje han får en oppvekker; "hmm, det er kanskje en god ide med noe mer forpliktende". Det er det jeg er redd for .. innså først i går at jeg faktisk har sterke følelser for han, har vist at jeg likte han , men kjenner på den usikkerheten om hva som kommer til å skje nå.. han er liksom ikke av den typen som diskuterer følelser osv, det er heller ikke jeg så det gjør det litt vanskeligere synes jeg
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 Et øyeblikk siden, ks95 skrev: Det er det jeg er redd for .. innså først i går at jeg faktisk har sterke følelser for han, har vist at jeg likte han , men kjenner på den usikkerheten om hva som kommer til å skje nå.. han er liksom ikke av den typen som diskuterer følelser osv, det er heller ikke jeg så det gjør det litt vanskeligere synes jeg Anonymkode: aa9f2...f61
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 IKKE spør. Haster det å vite? La det gå sin gang, la han ta iniativ- Du ødelegger garantert om du "maser" Gutter er så sære... Hold deg hard!! Anonymkode: b1be7...d47
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: 4 timer siden, AnonymBruker skrev: IKKE spør. Haster det å vite? La det gå sin gang, la han ta iniativ- Du ødelegger garantert om du "maser" Gutter er så sære... Hold deg hard!! Anonymkode: b1be7...d47 Tror jeg også, derfor har jeg unngått det der maset, og bare latt det gått sin gang , å sånn egentlig så ser det jo ut til å fungere, for vi har jo så og si hatt kontakt hver uke siden vi ble kjent. Var en liten periode der han virket helt uinteressert, da bestemte jeg meg for å ikke ta noe kontakt med han, å da tok det ikke lang tid før han begynte å ta kontakt igjen. Syntes selv det fort blir slitsomt om det er noen som alltid henger over skulderen på deg å skal vite hva du gjør å ringer å skriver meldinger hele tiden. Derfor gjør ikke jeg det med andre heller. Anonymkode: aa9f2...f61
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #9 Skrevet 20. april 2016 Den 19.4.2016 at 12.02, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vet.. men er litt redd for å spørre i og med at han har sagt at han liker være med meg fordi jeg ikke maser om sånt : p Anonymkode: aa9f2...f61 Hvis han oppfatter det som "mas", så er han jo bare ikke interessert i noe mer. Anonymkode: 5e1d0...698
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #10 Skrevet 20. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: 21 timer siden, AnonymBruker skrev: 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han oppfatter det som "mas", så er han jo bare ikke interessert i noe mer. Anonymkode: 5e1d0...698 "Mas" var heller et ord jeg valgte å bruke , ikke han. Er så vanskelig å forklare , da det er så mye mellom linjene her , som jeg ikke får forklart til dere. Men har klart å roe ned tankene , å bare se hva som skjer istedet. Er redd hvis jeg spør at det bare blir kleint å ender med at vi ikke en gang kan være venner noe mere. Da jeg ser på han som en veldig god venn å vil ikke miste det heller. Anonymkode: aa9f2...f61
Rosaprosa20 Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 Jeg syns du skal spørre han og ikke føle deg "truet" av at han sier han liker jenter som ikke maser. Hvis han ikke er noe fan av kommunikasjon, så er han ikke noe å spare på uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå