Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke på høy tid i dag å bytte ut kongen med en kvinnelig, kraftig overvektig, mørkhudet, transkjønnet, handicappet, uføretrygdet, feminist med blodflekker i skrittet fra all friblødningen, neon grønt hår på hodet og kraftig rosa farget hårvekst under armene og i skrittet? Det er jo tross alt 2016 og vi kan jo ikke ha en hvit mann *spytt, spytt* som konge. Det er jo en representasjon av den giftige maskuliniteten, voldtektskulturen og patriarkatet. Den nye kongen må selvsagt også omtales kjønnsnøytralt enten bare som kongen, eller som hen's majestet kongen.

En annen ting som er problematisk er nyttårstalen. Det er også en patriarkalsk kvinnehatende giftig maskulin tradisjon som fremmer voldtektskulturen. Og den burde byttes ut med feministisk slam poesi, gjerne med avkapping av peniser og utrydding av mannen som tema. Som heltinnen Valarie Solanas skrev "To call a man an animal is to flatter him; he's a machine, a walking dildo."

Vinkingen fra slottsbalkongen på 17. mai er også problematisk da det kan trigge feminister som er blitt voldtatt av hender og muslimer som anser høyrehånden som skitten. Det burde erstattes med f.eks at det installeres en renne ned fra balkongen hvor kongen kan friblø ned på feminister som kan smøre seg inn på ansiktet i det mektige og kraftgivende kongelige mens blodet. Og kongen må selvsagt være iført en burka under festlighetene.

Kom igjen folkens, det er jo tross alt 2016, og vi kan jo ikke ha en hvit mann som konge!

Anonymkode: 59094...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel utsikter til en dronning. Om kongehuset overlever så lenge da. 

Kongehuset representerer vel det bestående og tradisjonelle. Jeg tror ikke en monark som er en spydspiss inn i det nye vil fungere. 

Skrevet

Vel, så langt ser det ut som Krompen ikke forventer å bli avløst av en dronning, så skal det skje noe der, må jentungen ta ansvar.

Men da synes jeg jaggu hun skal ta den skikkelig ut og kjøre TS sitt image!!! DET hadde jeg brukt litt ressurser for å leve lenge nok til å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...