lakrisbåten Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Kløøøøøøøøør etter å teste. Dør av ventinga. Har masse supersensitive tester kjøpt på ebay (hcg10). Hvor tidlig kan jeg teste? Er på dpo6 i dag, og har lovet meg selv å vente til fredag. Tida går som sirup!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Fikk positiv 8 dpo i følge tidlig ul. 10 dpo i følge mens. Fikk negativ 2 dager tidligere. Har du mange så er det vel bare å svi av men ville ventet et par dager til hold oss oppdatert! Anonymkode: 45223...f38 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Jeg var 6 dager gravid da jeg fikk positiv test. Det var fredag. Mandag var hcg på 8 Anonymkode: 21eaa...0ae 1
lakrisbåten Skrevet 19. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var 6 dager gravid da jeg fikk positiv test. Det var fredag. Mandag var hcg på 8 Anonymkode: 21eaa...0ae Wow, 6dpo? Det må da være ganske uvanlig?
Fortunatus Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Er på 8 dpo i dag, så er spent sjøl. Men skal vente til helga.. Har ingen tegn, så er ikke særlig optimistisk. 1
lakrisbåten Skrevet 19. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2016 8 minutter siden, Fortunatus skrev: Er på 8 dpo i dag, så er spent sjøl. Men skal vente til helga.. Har ingen tegn, så er ikke særlig optimistisk. Jeg kjenner etter altfor mye. Jeg VET at det er for tidlig for symptomer, men når jeg plutselig får tung hodepine, erblitt kvalm om morgenen osv så klarerbjeg ikke la være å håpe...
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 23 minutter siden, lakrisbåten skrev: Wow, 6dpo? Det må da være ganske uvanlig? Det var det laveste min fastlege hadde målt (8 altså) på blodprøve, så ja, det er ganske uvanlig. Men jeg er hyperobservant Og gikk på en medisin jeg måtte slutte tvert hvis jeg var gravid, så testet endel og jeg har skarpe øyne så jeg så streken. Viste den til fastlegen, han så ingenting, men han tok feil ! Anonymkode: 21eaa...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 Jeg testet 11 dpo med negativ test, skal få TR i dag men ingen tegn enda. Lov å håpe at jeg er gravid, men regner med at ClearBlue test på morgenurin 11 dpo ville ha slått ut. Anonymkode: cc8d4...145
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #9 Skrevet 19. april 2016 Du kan teste fra 7DPO, men de færeste får postiv test før 9DPO. Her kan du sjekke sansynligheten pr dag. http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=7 Dette diagrammet er litt mer forsiktig i anslagene, men det bygger på et veldig stort datagrunnlag. Anonymkode: 7cf9d...b27 1
lakrisbåten Skrevet 19. april 2016 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var det laveste min fastlege hadde målt (8 altså) på blodprøve, så ja, det er ganske uvanlig. Men jeg er hyperobservant Og gikk på en medisin jeg måtte slutte tvert hvis jeg var gravid, så testet endel og jeg har skarpe øyne så jeg så streken. Viste den til fastlegen, han så ingenting, men han tok feil ! Anonymkode: 21eaa...0ae Så spennende! Kanskje jeg svir av en test i morra da. Jeg har jo en hel haug.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #11 Skrevet 19. april 2016 Haha, jeg er 3 DPO og sitter med 100 billigstrimler som bare hyler etter meg på badet! Anonymkode: c6577...422 1
lakrisbåten Skrevet 19. april 2016 Forfatter #12 Skrevet 19. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan teste fra 7DPO, men de færeste får postiv test før 9DPO. Her kan du sjekke sansynligheten pr dag. http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=7 Dette diagrammet er litt mer forsiktig i anslagene, men det bygger på et veldig stort datagrunnlag. Anonymkode: 7cf9d...b27 Glimrende! Da holder jeg meg til opprinnelig plan og tester på fredag (9dpo)
emhanse Skrevet 20. april 2016 #13 Skrevet 20. april 2016 21 timer siden, lakrisbåten skrev: Jeg kjenner etter altfor mye. Jeg VET at det er for tidlig for symptomer, men når jeg plutselig får tung hodepine, erblitt kvalm om morgenen osv så klarerbjeg ikke la være å håpe... Å si ikke det, det trenger ikke være for tidlig. Jeg er 7DPO idag og har akkurat de samme symptomene som da jeg testet positivt 10DPO i starten av desember. (MA uke 10) Derfor har jeg en ganske god følelse av at det kanskje har klaffet igjen denne mnd... Jeg fikk ømme brystvorter samtidig med positiv EL-test og de har ikke gitt seg. Kjenner fortsatt at de er ømme, jeg har en skikkelig verkende korsrygg og nå som sist kom utmattetfølelsen og tom for energi følelsen for et par dager siden. Så jo, hvis min test er positiv også denne gangen så kan man absolutt få symptomer tidlig! 😂 1
lakrisbåten Skrevet 20. april 2016 Forfatter #14 Skrevet 20. april 2016 35 minutter siden, emhanse skrev: Å si ikke det, det trenger ikke være for tidlig. Jeg er 7DPO idag og har akkurat de samme symptomene som da jeg testet positivt 10DPO i starten av desember. (MA uke 10) Derfor har jeg en ganske god følelse av at det kanskje har klaffet igjen denne mnd... Jeg fikk ømme brystvorter samtidig med positiv EL-test og de har ikke gitt seg. Kjenner fortsatt at de er ømme, jeg har en skikkelig verkende korsrygg og nå som sist kom utmattetfølelsen og tom for energi følelsen for et par dager siden. Så jo, hvis min test er positiv også denne gangen så kan man absolutt få symptomer tidlig! 😂 Oj oj! Så spennende! Noen får jo symptomer tidlig, men jeg har hatt mange av de same symptomene før uten å være gravid. Men noen har jo økning I HCG veldig tidlig, det er sikkert dem som får disse symptomene, tror du ikke? Selv hadde jeg alltid ømme pupper og brystvorter etter EL, men sånn har det ikke vært de siste månedene. Heller ikke denne måneden (så langt). Men hadde en liten blødning I går (6dpo). Det er nytt. Kanskje det er festeblødning? Ellers er kvalmen der I dag og. Symptomjegere, ass!
emhanse Skrevet 20. april 2016 #15 Skrevet 20. april 2016 1 time siden, lakrisbåten skrev: Oj oj! Så spennende! Noen får jo symptomer tidlig, men jeg har hatt mange av de same symptomene før uten å være gravid. Men noen har jo økning I HCG veldig tidlig, det er sikkert dem som får disse symptomene, tror du ikke? Selv hadde jeg alltid ømme pupper og brystvorter etter EL, men sånn har det ikke vært de siste månedene. Heller ikke denne måneden (så langt). Men hadde en liten blødning I går (6dpo). Det er nytt. Kanskje det er festeblødning? Ellers er kvalmen der I dag og. Symptomjegere, ass! Det hører med til historien at med mitt første barn i 2010 merket jeg ingenting. Kun ømme brystvorter den ene dagen el-testen var positiv, også var alt borte. Trodde ikke jeg var gravid. Det høres jo veldig ut som en festeblødning da? 🙃 og tru meg, jeg har hatt helt panikk de dagene nå når jeg har trodd ømheten i brystene har gitt seg! Er en svæææær symptomjeger selv, selv om jeg også vet at to svangerskap er ikke like og at alt som virker unormalt like gjerne kan være normalt🙈😅 1
lakrisbåten Skrevet 21. april 2016 Forfatter #16 Skrevet 21. april 2016 Dpo8 og disse supersensitive testene er fortsatt blendahvite. Kjenner det gjør meg stressa...burde ikke disse testene fanget opp noe nå snart?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #17 Skrevet 21. april 2016 Har du en link til det du bestiller tester? ☺ Anonymkode: bd9ac...00c
emhanse Skrevet 21. april 2016 #18 Skrevet 21. april 2016 10 timer siden, lakrisbåten skrev: Dpo8 og disse supersensitive testene er fortsatt blendahvite. Kjenner det gjør meg stressa...burde ikke disse testene fanget opp noe nå snart? Jeg ville ikke deppa ennå... 8dpo er fortsatt veldig tidlig selv om testene er sensitive. Prøv igjen de neste dagene:-) 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #19 Skrevet 21. april 2016 8 dpo er meget usannsynlig slår ut selv på strimler med sensitivitet på 10. 10-11 dpo, da kan vi begynne å leite. Jeg fikk en øøøøørsvak skygge 11dpo, rimelig sterk 13 dpo. Anonymkode: c6577...422 1
lakrisbåten Skrevet 21. april 2016 Forfatter #20 Skrevet 21. april 2016 Selv om hcg 10, altså? Huff, er så på tutta. Så lei skuffelsen hver måned, og hater ventinga! Spesielt måneder der jeg har mye symptomer. Hvilken sensitivitet testet du med da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå