Gå til innhold

På torsdag starter reisen til et bedre liv! Livredd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke er den første som går gjennom dette, men for meg føles det selvsagt sånn.

Jeg har alltid vært sunn, sterk, frisk. På tross noen kilo ekstra har jeg aldri følt at jeg ikke kan holde følge med alle andre. Så sluttet jeg å snuse, la på meg, fikk meg kontorjobb, og kontorplager. Nå føler jeg helsen min er dårligere enn noen gang. Noe må gjøres!

på torsdag skal jeg begynne med ny trening. Jeg har avtalt med en venninne som trener der fast, og snakket med instruktøren. Lagt opp til at jeg ikke kan trekke meg. Dessuten er dette en slags fast gruppetrening, i litt annerledes form enn tradisjonelt helsestudio. Det ser gøy og utfordrende ut.

Men herregud som jeg gruer meg! Jeg gruer meg til å være hu feite som svetter mer enn alle andre. Gruer meg til øvelsene som krever rompa opp og hodet ned. Gruer meg til å gå utenfor komfortsonen min!

Men dette må jeg. Dette er begynnelsen på noe veldig bra, og jeg trenger det. Ikke fordi jeg vil se bedre ut, men for helsens skyld.

Takk for utblåsningen!

Anonymkode: 5d687...ed1

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til!! Du skal virkelig være STOLT av å ha satt deg i den situasjonen at du ikke kan backe ut. Det krever tross alt en del, bare det! :) Tenk på så godt det vil bli å komme over den kneika med at alt er nytt og ukomfortabelt. Og husk på at alle fokuserer på seg selv! Synes det du gjør er skikkelig creds :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, rh1 skrev:

Masse lykke til!! Du skal virkelig være STOLT av å ha satt deg i den situasjonen at du ikke kan backe ut. Det krever tross alt en del, bare det! :) Tenk på så godt det vil bli å komme over den kneika med at alt er nytt og ukomfortabelt. Og husk på at alle fokuserer på seg selv! Synes det du gjør er skikkelig creds :) 

Tusen, tusen takk! 

TS

Skrevet

Lykke til! En virkelig god beslutning :) Og du, ingen kommer til å tenke på deg som "hun feite", det er det du som tenker. Slutt med det :)

AnonymBruker
Skrevet

Sett på Nrk 2 på tv, nå, der har du litt å lære. 

Anonymkode: 1cb33...f25

Skrevet

I morgon vil eg byrja på eit nytt og betre liv,
trur eg.

Minner meg om diktet "Etter en rangel". Hvorfor tar du deg ikke en løpetur i dag? 

Men lykke til! Hold oss oppdatert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i dine sko for noen mnd siden. Ble med en venninne på prøvetime på studio og det ga virkelig mersmak.

gruppetimer har blitt min store treningsmotivasjon, nå trener jeg fast 3-4 ganger i uka. Spinning, styrke etc. 

Å trene sammen med andre gir mestring og stor glede. Det er kjempe gøy og super motiverende! Hold fast på å trene med venninna di, da blir terskelen høy for å sitte i sofaen. Jeg følte meg litt nybegynner første gangene men dt var flere med meg. Nå blir jeg bedre og bedre form for hver uke så ikke gi deg.

lykke til!! 

Anonymkode: 03c27...0c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da var det gjort! Og jeg er veldig glad for at jeg gjorde det!

Kan så vidt gå i dag, og følte meg akkurat så klønete og teit som jeg trodde, men angrer ikke et sekund. Instruktøren har besluttet tre dager i uken jeg skal være med videre, hvor en av dem ser ut som et helvete! Jeg gruer meg veldig, når jeg ser videoer fra den treningen, med full sal av supermennesker. Men, nå er jeg i gang, og jeg kan ikke snu nå

TS

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da var det gjort! Og jeg er veldig glad for at jeg gjorde det!

Kan så vidt gå i dag, og følte meg akkurat så klønete og teit som jeg trodde, men angrer ikke et sekund. Instruktøren har besluttet tre dager i uken jeg skal være med videre, hvor en av dem ser ut som et helvete! Jeg gruer meg veldig, når jeg ser videoer fra den treningen, med full sal av supermennesker. Men, nå er jeg i gang, og jeg kan ikke snu nå

TS

Bra jobba! Du får tenke på det med supermenneskene på denne måten: Før du aner det, er du en av dem!

• Liker 1
Skrevet

Så bra!! :D Lykke til videre!

Skrevet

Så bra du har kommet deg i gang, bare der er mye av jobben gjort :)

Masse lykke til videre. 

Skrevet

Takker meg heller til å se "feite" trene seg til en bedre helse enn å se syltynne som trener for å være "sexy"

Jeg heier på deg 😊

• Liker 4
Skrevet

Du trenger overhodet ikke bekymre deg for å være "hu feite som svetter mye" i andres øyne. Jeg er heldig nok at jeg er av den atletiske typen men ALDRI ser jeg ned på overvektige som trener så svetta renner. Faktisk ser jeg heller på dem med beundring for jeg vet hvor mye det kreves. Ikke bare har du baller til å ta tak i problemet, men du gjør en skikkelig innsats i tillegg. Hvis man trener uten å svette så gjør du det feil. Enkelt og greit.

Det som ER idiotisk å se er sminkedukkene som er mer opptatt av å ta selfie av rompa si i yogabukser enn å faktisk legge inn en innsats. Tren så svetta siler og ansiktet er sprengrødt! Da har du ihvertfall min beundring!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Den 19 April 2016 at 10.26, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg ikke er den første som går gjennom dette, men for meg føles det selvsagt sånn.

Jeg har alltid vært sunn, sterk, frisk. På tross noen kilo ekstra har jeg aldri følt at jeg ikke kan holde følge med alle andre. Så sluttet jeg å snuse, la på meg, fikk meg kontorjobb, og kontorplager. Nå føler jeg helsen min er dårligere enn noen gang. Noe må gjøres!

på torsdag skal jeg begynne med ny trening. Jeg har avtalt med en venninne som trener der fast, og snakket med instruktøren. Lagt opp til at jeg ikke kan trekke meg. Dessuten er dette en slags fast gruppetrening, i litt annerledes form enn tradisjonelt helsestudio. Det ser gøy og utfordrende ut.

Men herregud som jeg gruer meg! Jeg gruer meg til å være hu feite som svetter mer enn alle andre. Gruer meg til øvelsene som krever rompa opp og hodet ned. Gruer meg til å gå utenfor komfortsonen min!

Men dette må jeg. Dette er begynnelsen på noe veldig bra, og jeg trenger det. Ikke fordi jeg vil se bedre ut, men for helsens skyld.

Takk for utblåsningen!

Vettu, jeg synes alltid det er kjekt å se "tyngre" når jeg er på treningsstudio, eller ute og jobber, eller på sykkel. Ikke fordi jeg tenker " hahah se på alt det fettet som dasker rundt" men fordi jeg tenker "Yess, så bra, de tar hånd om seg selv og jobber hardt for bedre helse i fremtiden" Det er tøft gjort, spesielt siden instagram og twitter presser et image ned i halsen på oss at de på treningsstudio enten er crossfit ekstremister eller skinny babes i hipster shorts og bh. Du har tatt en smart avgjørelse, og tenk heller at slik vekten og målene dine viser nå, kommer de ikke til å vise lenge! Hold hodet ditt høyt, gi blanke faen i alle andre og kick ass! :duskedame:

Anonymkode: 4b286...628

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter treningsøkt nummer to lengter jeg tilbake til dagene hvor jeg kunne gå i trapper uten å ynke meg! ALT gjør vondt! men jeg er supermotivert, og jeg er så glad for at jeg trener i gruppe, hvor vi har en instruktør som følger oss opp og som oppriktig bryr seg. Jeg kan rett og slett ikke sluntre unna timene. Tilbake i morra..

TS

• Liker 1
Skrevet

Kjempebra! :D Hvis musklene er støle og alt gjør vondt er det et supert tegn på at du har gjort det riktig! Så får man trøste seg med det at etterhvert som kroppen blir vant til den grad av bevegelse så blir det mye bedre :D Stå på og lykke til videre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Krapylet skrev:

Kjempebra! :D Hvis musklene er støle og alt gjør vondt er det et supert tegn på at du har gjort det riktig! Så får man trøste seg med det at etterhvert som kroppen blir vant til den grad av bevegelse så blir det mye bedre :D Stå på og lykke til videre!

Takk! Gøy å få positiv respons og "backup" av fremmede! Sånn bør det være over alt! Dessuten fungerer dette bedre enn å være en av de som skryter av hver trening på fb! 

TS

• Liker 2
Skrevet

Skulle bare mangle. Det du gjør er jo helt knall! Synes selv det er veldig morsomt å diskutere alt som har med trening å gjøre på en positiv måte for det gir motivasjon i seg selv, så post gjerne fremgang i treninga. Jeg kommer til å følge med! :D

• Liker 1
Gjest Plastic Heart
Skrevet

Nyt stølheten mens du kan, den forsvinner fort etterhvert som kroppen blir vant til det. :P 

Og hey, du er kjempeflink! Stå på! :) 

AnonymBruker
Skrevet

I dag prøver jeg å psyke meg opp til det jeg har hørt er helvetestimen, som selv de topptrente griner av.. Men instruktøren ga beskjed om at jeg skulle på de timene, så da gjør jeg det.. Men shit som jeg gruer meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...