AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Tar denne som anonym. En kamerat av meg har fortalte en historie om noe som skjedde i helga. Han hadde vært på byen og møtt ei dama og de hadde klina. Han fulgte henne hjem, men hun sa at sex var uaktuelt. Han sa at det er han inneforstått med. Når de kommer til døra hennes spør han om å få komme inn på kaffe, men hun gjennomskuer (selvfølgelig) dette og sier nei. Idet hun snur seg mot døra si, drar han av henne skjørtet og begynner å rimme henne. Hun blir kåt og inviterer ham inn. De har samleie både før de legger seg og på formiddagen dagen derpå. Denne fyren har tidligere blitt anklaget for voldtekt (ikke anmeldt) av ei annen ahn hadde ligget med. I følge han var hun sammen med en bekjent av ham (hun visste ikke om dette bekjentskapet, og han visste ikke om forholdet). Anklagen kom da han fant ut at hun hadde kjæreste og sladret til typen hennes. Uansett, jeg er selv mann, så jeg er ikke akkurat redd for å bli voldtatt av denne fyren, men den rimmehistorien synes jeg var veldig ubehagelig. For hvis hun hadde reagert med redsel istedet for nytelse, så kunne den historien fått en veldig annen slutt. Jeg er redd for at dette er en fyr som ikke tar nei for et svar. Jeg vet at det er mange menn som mener at nei betyr kanskje, noe jeg ikke er enig i, men dette synes jeg tar kaka. Hva er KG-folkets mening om saken? Anonymkode: cd523...b6e
lheir Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 nei er nei. man rimmer ikke en som har sagt nei. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Ja det tar kaka og jeg syns ikke du skal være venn med han uten å si fra at dette ikke er greit ihvertfall. Ikke bare jatte med når han forteller deg om ting og ta opp de bekymringene rundt han du har hørt og gjøre det klart at sånn skal ingen være og at du ikke vil assosieres med en sånn person. Anonymkode: 12311...66c 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Enten har du ellers så har kompisen din sykt god fantasi. Dette henger ikke på grep i det hele tatt. Hvordan hadde denne fyren rukket å rimmet henne før han hadde fått seg et realt slag eller spark, hun hadde jo tross alt sagt nei?! Og at hun ble så kåt av dette at hun inviterte han inn likevel kun for å ha sex med han både den kvelden og dagen etterpå er så lite sannsynlig som det er mulig å få det. Minner meg historier som en av eksene mine kunne funnet på, mens så fikk han jo etter noen år diagnosen schizofreni. Anonymkode: 49952...32f 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enten har du ellers så har kompisen din sykt god fantasi. Dette henger ikke på grep i det hele tatt. Hvordan hadde denne fyren rukket å rimmet henne før han hadde fått seg et realt slag eller spark, hun hadde jo tross alt sagt nei?! Og at hun ble så kåt av dette at hun inviterte han inn likevel kun for å ha sex med han både den kvelden og dagen etterpå er så lite sannsynlig som det er mulig å få det. Minner meg historier som en av eksene mine kunne funnet på, mens så fikk han jo etter noen år diagnosen schizofreni. Anonymkode: 49952...32f Det var slik han fortalte historien. Anonymkode: cd523...b6e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var slik han fortalte historien. Anonymkode: cd523...b6e Da har du nok fått tatt del i fantasiene hans. Dessuten ganske ufint å rimme slik, hvem vet hvor lenge det er siden hun vasket rumpen sin?! Æsj! Bærsjrester og analbakterier i fleng! Ikke minst med tanke på hygiene og sykdommer. Det kan du si til han neste gang han nevner denne historien, spørs om han ikke endrer den da. Anonymkode: 49952...32f 2
Katten.2.0 Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 Det er ikke akkurat slik at det er lett å rimme en person som stritter i mot. Så enten overdriver/lyver han om at hun ikke var gira, eller lyver om at de hadde sex. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #9 Skrevet 19. april 2016 Dette tror jeg er en skrønehistorie! Har man først sagt nei så står man ikke og venter mens den andre drar av skjørtet og sprer rumpeballene for å komme til. Jeg har blitt "overtalt" før jeg også, men det har vært etter et kyss! Hadde fyren prøvd noe annet hadde jeg sparket til han. Det er rett og slett helt umulig at noen som har sagt nei står og venter på at han skal komme til for så å ombestemme seg. Han juger til deg, med andre ord. Anonymkode: 1c392...676
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #10 Skrevet 19. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Enten har du ellers så har kompisen din sykt god fantasi. Dette henger ikke på grep i det hele tatt. Hvordan hadde denne fyren rukket å rimmet henne før han hadde fått seg et realt slag eller spark, hun hadde jo tross alt sagt nei?! Og at hun ble så kåt av dette at hun inviterte han inn likevel kun for å ha sex med han både den kvelden og dagen etterpå er så lite sannsynlig som det er mulig å få det. Minner meg historier som en av eksene mine kunne funnet på, mens så fikk han jo etter noen år diagnosen schizofreni. Anonymkode: 49952...32f 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har du nok fått tatt del i fantasiene hans. Dessuten ganske ufint å rimme slik, hvem vet hvor lenge det er siden hun vasket rumpen sin?! Æsj! Bærsjrester og analbakterier i fleng! Ikke minst med tanke på hygiene og sykdommer. Det kan du si til han neste gang han nevner denne historien, spørs om han ikke endrer den da. Anonymkode: 49952...32f 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette tror jeg er en skrønehistorie! Har man først sagt nei så står man ikke og venter mens den andre drar av skjørtet og sprer rumpeballene for å komme til. Jeg har blitt "overtalt" før jeg også, men det har vært etter et kyss! Hadde fyren prøvd noe annet hadde jeg sparket til han. Det er rett og slett helt umulig at noen som har sagt nei står og venter på at han skal komme til for så å ombestemme seg. Han juger til deg, med andre ord. Anonymkode: 1c392...676 Dere kan ikke ha mye livserfaring/ vært på KG lenge om dere tror denne historien ikke kunne skjedd på ekte. Selvsagt er det mulig at han løy, men å mene det så bastant som dere gjør blir bare urimelig. Anonymkode: cd523...b6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå