Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi omgås jevnlig. Han har en veldig intens måte å snakke til meg på. Bittelitt dominerende kanskje? Vi kjenner hverandre ikke akkurat. Utseendemessig er jeg noen poeng over vil jeg si. På en skala fra 1 til 10 - hva er sansynligheten for at han en dag kler av meg bukse og det som er, bøyer meg over bordet, slikker rumpehullet mitt og masserer klitten min til jeg kommer? hva er sannsynligheten for at det vil skje?? :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sju, på en skala fra en til ti - hvis du dumper det daukjøttet du er sammen med først. Hvis ikke er den en kvart. :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

på en skala fra 1 til troll, så tror jeg troll. Dette tipper jeg er en trolletråd og hvis det ikke er det, så kan vi på KG for faen ikke vite hva han er kapabel til. Vi er ikke synske

Anonymkode: 6e243...59f

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Kamikatze skrev:

Sju, på en skala fra en til ti - hvis du dumper det daukjøttet du er sammen med først. Hvis ikke er den en kvart. :opplyser:

jeg er ikke sammen med noen

Skrevet

Synske? Han er jo hankjønn?! Trenger ikke være synsk da. Usikkerheten består i om han vil massere klitten til hun hojer, eller om han bruker tungen. Trolig vil han bare gyve på med mannestauren sin, og tømme seg akkurat idet hun synes det begynner å bli litt interessant... Synsk? Trengs ikke når det gjelder naturlover, da... :fnise:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, lheir skrev:

jeg er ikke sammen med noen

Synd, for da kan vi ikke råde deg til å dumpe'n. - I god KG-ånd...

Skrevet
20 minutter siden, Kamikatze skrev:

Synske? Han er jo hankjønn?! Trenger ikke være synsk da. Usikkerheten består i om han vil massere klitten til hun hojer, eller om han bruker tungen. Trolig vil han bare gyve på med mannestauren sin, og tømme seg akkurat idet hun synes det begynner å bli litt interessant... Synsk? Trengs ikke når det gjelder naturlover, da... :fnise:

Jeg vil faktisk at han skal bøye meg over bordet og sleike meg i rumpa bakfra mens han masserer meg til jeg kommer så det drypper ned i hånden hans. deretterkan han knulle meg. Jeg håper han gjør dette uten at jeg spør. kanskje litt mye å håpe på :ph34r: i tillegg må han jo få lurt meg bort fra de andre først.. hmmm hvordan skal jeg få til dette

Skrevet

Vise ham denne tråden? :sprettoy:

Skrevet
4 minutter siden, Kamikatze skrev:

Vise ham denne tråden? :sprettoy:

Får satse på at han ser det:fnise: 

Skrevet

Tenk på et tall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...