Gå til innhold

Å slikke fitte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting gjør meg kåtere enn tanken på å slikke fitte. Jeg har riktignok prøvd det ganske lite, og tidligere har jeg bare turt å slikke klitten, og ikke sluppet meg løs med tunga over det hele..

Hvordan liker dere jenter det? At man bare slikker på klitten og fingrer, eller at man bruker tunga over kjønnsleppene? Jeg tenner på å tungepule jenta, selv om det kanskje ikke gir jentene noe nytelse. Bare tanken på det er ganske hot for min del.

Skulle virkelig ønske jeg hadde ei jente å slikke nå.

Anonymkode: 28912...18f

• Liker 2
Skrevet

Du har meg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men husk å puss tennene og skyll med Vadimekum etterpå. Ellers kan du få munnkreft.

Anonymkode: 4938c...958

• Liker 5
Skrevet

Min erfaring er at de fleste kvinner liker det. og de fleste som ikke liker det, er mest fordi de ikke føler seg komfortabel med sitt eget kjønn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må man, MÅ man bruke så vulgært språk i overskrifter? 

Anonymkode: c7426...f5d

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, StineN skrev:

Min erfaring er at de fleste kvinner liker det. og de fleste som ikke liker det, er mest fordi de ikke føler seg komfortabel med sitt eget kjønn.

??? Ikke er komfortable med eget kjønn? Hvordan da?

Anonymkode: 70a13...3e3

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

??? Ikke er komfortable med eget kjønn? Hvordan da?

Anonymkode: 70a13...3e3

Kjønn som i vagina. ikke hunkjønn

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tungepuling gir ikke noe men kjør på noen sekunder om det tenner deg så mye!  Jeg liker å bli slikket med stiv tunge på klitten og opp og ned rett på siden av sprekken og varierende myk tunge når han beveger seg mot og i sprekken. Rotering av tungen med hodet skikkelig trykt inn i underlivet er herlig, både på klitten og i sprekken, men selve hullet er best med fingrene. Fingrene kan også med.fordel brukes på klitt. Tenk duracell kanin for å få henne til å komme, men vær sakte i starten også veksler du på sakte og fort etter fem minutters tid, for så å avslutte med fort på klitten og med fingre inni når hun begynner å bli klar for å komme. Bruk god tid, og ikke vær sjenert for å spørre helt åpent og rett frem om hva hun syns føles godt og hvordan hun liker det. "Du må fortelle meg hvor det er godt da" "liker du dette? " "her?" mmm elsker å smake deg". Bruk også gjerne hendene til å trykke på nedkanten av magen svakt og la de.gli mot siden av hoftene. Og ikke glem nippleplay før du går ned! ;) 

Anonymkode: 6b19a...5c1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel ganske individuelt. Jeg liker ikke "duracell kanin" der nede siden jeg er veldig følsom. Jeg liker best rolig slikking og intens fingring :)

Anonymkode: e21be...23b

• Liker 2
Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Jeg elsker å slikke😃 kose og nyte. Kjenne at klitten blir større når jeg slikker.... Tunga mi står til tjeneste 😊

Skrevet

Dritten med å slikke er at det er så fort gjort å få bæsj på nesetippen eller kjakan. Hadde gud vært grei, så hadde han plassert fitta ved navlen eller fiseringen godt opp på ryggen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, NydeligMann skrev:

Dritten med å slikke er at det er så fort gjort å få bæsj på nesetippen eller kjakan. Hadde gud vært grei, så hadde han plassert fitta ved navlen eller fiseringen godt opp på ryggen.

What!? Hvordan får du det der til å være et mulig scenario? Aldri oplevd det ene eller andre du nevner.

Anonymkode: 28ec7...eb1

• Liker 11
Skrevet

Du må ha veldig liten nese og hake. Jeg husker forresten jeg var hos tannlegen og han spurte om jeg sleika kjerringa i går, og jeg lurte på hvordan han visste det. Har jeg fittehår i kjeften, spurte jeg, men nei sa han.......du har bæsj på nesetippen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

jeg skulle gjerne blitt slikker, ser sykt digg ut. Men jeg er redd for at det skal smake rart eller noe så jeg tør ikke :sprettoy:

Anonymkode: 78b00...53f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, NydeligMann skrev:

Du må ha veldig liten nese og hake. Jeg husker forresten jeg var hos tannlegen og han spurte om jeg sleika kjerringa i går, og jeg lurte på hvordan han visste det. Har jeg fittehår i kjeften, spurte jeg, men nei sa han.......du har bæsj på nesetippen.

Kan ikke du finne deg et annet forum enn KG å henge på?

Anonymkode: 39576...124

• Liker 21
Annonse
Gjest Handymanhedmark
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg skulle gjerne blitt slikker, ser sykt digg ut. Men jeg er redd for at det skal smake rart eller noe så jeg tør ikke :sprettoy:

Anonymkode: 78b00...53f

Er du mann eller kvinne?

Skrevet
58 minutter siden, Handymanhedmark skrev:

Er du mann eller kvinne?

Info. Her inne er det bare menn.

Skrevet
1 time siden, NydeligMann skrev:

LOL.

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker og slikke fitte. Det er turn on deluxe.

Jeg for min del elsker og slikke lenge og nyte det hele.

Bare synd jeg ikke har noen og lsikke på for tiden :-(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, NydeligMann skrev:

Info. Her inne er det bare menn.

Info. Det er det ikke..

Anonymkode: 15d22...9f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...