Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir utregningen på dagpenger når man har gått på det i ett år? Ny beregning? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel det samme som man fikk første året?

Anonymkode: 821c4...dee

Skrevet (endret)
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel det samme som man fikk første året?

Anonymkode: 821c4...dee

Det var nemlig ei venninne av meg som mente at da ble det ny utregning. Da tar NAV utgangspunkt i inntekten fra 2015, mente hun.

Befinner meg i en litt håpløs situasjon, ettersom jeg mistet jobben i oljebransjen og har søkt på 100 (!) jobber uten å få napp. Nå er skrekken å få redusert dagpengene etter ett år, dersom det ikke skulle løse seg innen den tid.

Endret av Stellia
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Stellia skrev:

Det var nemlig ei venninne av meg som mente at da ble det ny utregning. Da tar NAV utgangspunkt i inntekten fra 2015, mente hun.

Befinner meg i en litt håpløs situasjon, ettersom jeg mistet jobben i oljebransjen og har søkt på 100 (!) jobber uten å få napp. Nå er skrekken å få redusert dagpengene etter ett år, dersom det ikke skulle løse seg innen den tid.

Om du har fått innvilget dagpenger i 104 uker skjer det ingen ny beregning i løpet av de ukene. Det er kun dersom du har et lengre avbrudd i dagpengene pga jobb det er aktuelt å søke om ny beregning .. 

Anonymkode: 6c5b2...d4d

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har fått innvilget dagpenger i 104 uker skjer det ingen ny beregning i løpet av de ukene. Det er kun dersom du har et lengre avbrudd i dagpengene pga jobb det er aktuelt å søke om ny beregning .. 

Anonymkode: 6c5b2...d4d

Hva betyr lengre opphold? Jeg har jobbet litt utenom, men "holdt meg innenfor" 50% som er max for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...